اپلیکیشن تماس گوگل تماس های ناشناس را به طور خودکار ضبط می کند

گوگل

در سال گذشته، گوگل ویژگی جدید ضبط تماس را برای اپلیکیشن  Google Phone ارائه کرد. اما این ویژگی در حال حاضر در گوشی های پیکسل و برخی گوشی های نوکیا و شیائومی پشتیبانی می شود. در این قابلیت جدید، یک دکمه در صفحه تماس به نمایش در می آید که  در صورت فعال کردن آن به هردو طرف اطلاع می دهد که تماس در حال ضبط می باشد.

بر اساس بررسی های انجام شده به نظر می رسد که این قابلیت در نسخه Google Phone 59 متفاوت خواهد بود. با بررسی کدهای APK که توسط (XDA-Developers) انجام شده است، برخی از کدها نشان می دهند که این ویژگی جدید به کاربران این امکان را می دهد تا تماس های ناشناس یا شماره هایی که در لیست مخاطبان خود ذخیره نکرده اند را ضبط کنند.

در ادامه بررسی های انجام شده، قابلیت دیگری مشاهده شده است که به کاربران امکان تایید گزینه ضبط خودکار تماس های ناشناس را می دهد، کاربران می توانند این قابلیت را فعال یا غیر فعال کنند. با این حال با بررسی های کدهای این اپلیکیشن نمی توان با اطمینان کامل گفت که این ویژگی جدید به Google Phone اضافه می شود یا خیر. در حال حاضر گوگل این ویژگی را تایید نکرده است که آیا این قابلیت در آینده ای نزدیک در دسترس خواهد بود یا خیر.

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up