اولین گوشی ۵G هواوی مجهز به صفحه نمایش قابل انعطاف است

شرکت چینی هواوی دومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان شناخته می شود . بر اساس گزارش های بدست آمده ، هواوی در تلاش است گوشی هوشمند خود را با قابلیت پشتیبانی از شبکه ی ۵G را تا در سال ۲۰۱۹ وارد بازار کند . همچنین ، گفته می شود این شرکت در تلاش است اولین گوشی انعطاف پذیر خود را معرفی کند . اما برنامه ی این شرکت برای معرفی اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش انعطاف پذیر خود محرمانه نیست و می خواهد این محصول را در سال آینده ی میلادی وارد بازار کند . در ادامه گزارش آمده است که گوشی جدید هواوی با صفحه نمایش انعطاف پذیر و با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه ۵G معرفی خواهد شد .

رئیس شرکت هواوی در کنفرانس جهانی اقتصاد اعلام کرد که اولین گوشی هوشمند این شرکت ، از تکنولوژی شبکه ۵G پشتیبانی می کند و همچنین مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر خواهد بود . علاوه بر این ، گفته می شود هواوی محصول جدید و متفاوت خود را در اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی می کند. در دیگر شایعاتی که منتشر شده بود ، هواوی تراشه و گوشی های ۵G را تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ وارد بازار می کند . جالب توجه است ، شایعات در مورد گوشی های انعطاف پذیر بسیار زیاد شده است .پیش از این گزارش شده است که شرکت هواوی گوشی هوشمند قابل انعظاف خود را قبل از شرکت سامسونگ وارد بازار خواهد کرد . با این حال ، اکنون به نظر می رسد هواوی برای بهبود در عملکرد گوشی ، تکنولوژی ۵G را به همراه صفحه نمایش انعطاف پذیر وارد بازار می کند .

اما در این گزارشات ، هیچ  اطلاعاتی از قیمت دستگاه و یا سخت افزار دستگاه منتشر نشده است . اما صرف نظر از این موضوع ، سال آینده قطعا یکی از متفاوت ترین سال ها برای صنعت گوشی های هوشمند خواهد بود .

منبع phonearena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up