اندروید پای جایی در دیگر نسخه های اندروید ندارد

آمارو ارقام توزیع نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید در ماه اکتبر منتشر شده است . در آمار بدست آمده نسخه اندروید پای عملکرد بسیار نا امید کننده ای داشته است و در لیست توزیع سیستم عامل های موبایل جایی ندارد .
با توجه به گزارش بدست آمده ،در حال حاضر نسخه ی اندروید اوریو در ماه اکتبر دومین نسخه ی برتر سیستم عامل اندروید بوده است . اندروید اوریو در مجموع روی ۲۱/۵ درصد از دستگاه ها در حال اجرا می باشد ، در یک ماه اخیر ۲.۳ درصد افزایش داشته است . نسخه مارشمالو که پیش از این در رتبه ی دوم این لیست قرار داشت ، در حال حاضر با ۲۱.۳ درصد سهم به جایگاه سوم رسیده است . اندروید نوقا که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و به اندروید ۷ شناخته میشود ، بیشترین آمار انتشار را به خود اختصاص داده است ، نسخه نوقا در مجموع ۲۸.۱ درصد در  رتبه اول این لیست قرار دارد .

اما دیگر نسخه قدیمی اندروید یعنی لالی پاپ (Lolipop) تقریبا در ۱۷٫۹ درصد از دستگاه ها در حال اجرا می باشد . . در نهایت ، با نگاهی به نسخه های قدیمی تر ، کیت کت (KitKat) با سهم ۷٫۶ درصدی ، نسخه جلی بین (Jelly Bean ) هم با ۳٫۰ درصد در گوشی های هوشمند اندرویدی در حال اجرا می باشد ، نسخه های قدیمی تر اندروید یعنی آیس کریم و گینگربرد به ترتیب با ۰٫۳ و ۰٫۲ درصد در دستگاه ها در حال اجرا می باشند .

اوریو در رتبه ی اول بیشترین توزیع شده های نسخه های مختلف اندروید قرار دارد ، یکی از دلایل افزایش توزیع ارویو بدین دلیل است که بسیاری از تولیدکنندپان گوشی های هوشمند در حال بروزرسانی به اندروید اوریو هستند و از دیگر دلایل ، با افزایش دستگاه های میان رده باعث افزایش نسخه اندروید اوریو شده است . تقریبا ۳ ماه از انتشار اندروید پای می گذرد و جایگاهی در لیست منتشر شده در میان نسخه های مختلف اندروید ندارد ، انتظار می رود در آینده نسخه پای در این لیست قرار بگیرد .

لیست توزیع نسخه های اندروید

منبع phonearena

Android Pie, اندروید پای, سیستم عامل اندروید, لیست توزیع نسخه های مختلف اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up