استفاده هم زمان از واتساپ در چندین دستگاه فراهم شد

استفاده هم زمان از واتساپ در چندین دستگاه فراهم شد

یکی از ویژگی هایی که همیشه پیام رسان واتساپ (WhatsApp) را از دیگر اپلیکیشن های پیام رسان متمایز می کند این است که پیام رسان واتساپ را نمی توانید در چندین دستگاه هوشمند بطور همزمان استفاده کنید. در واقع پیام رسان واتساپ به نام کاربری و رمز عبور وابسته نمی باشد و کاربران فقط با یک دستگاه هوشمند و یک شماره تلفن همراه می توانند به حساب کاربری خود وصل شوند.

بر اساس گزارش WABetaInfo ، اپلیکیشن واتساپ در به روز رسانی بعدی امکان استفاده هم زمان از یک حساب کاربری در چندین دستگاه را فراهم می کند. شرکت فیسبوک که مالکیت پیام رسان واتساپ را در اختیار دارد، با طراحی جدید رابط کاربری در پیام رسان واتساپ، به کاربران خود این امکان را می دهد که یک حساب کاربری را هم زمان در چندین دستگاه (حداکثر ۴ دستگاه) استفاده کنند.

تصاویر منتشر شده آخرین نسخه از واتساپ (۲٫۲۰٫۱۹۸٫۸) را نمایش می دهد که کاربران می توانند از طریق کامپیوتر، مرورگر و یا از پنل کاربری فیسبوک خود به حساب کاربری پیام رسان واتساپ متصل شوند. WABetaInfo در ادامه گزارش خود اعلام کرده است که کاربران می توانند دستگاه های خود را با استفاده از کدی که از طریق پیام کوتاه و یا چت در واتس آپ ارسال می شود در دیگر دستگاه ها به حساب کاربری خود وارد شوند.

با انتشار این خبر، کاربران واتساپ دیگر فقط به یک دستگاه محدود نخواهند بود، کاربران دیگر دیگر برای اتصال به حساب کاربری خود در کامپیوتر دیگر نیازی به اسکن کد نیازی ندارند و در دیگر دستگاه ها فقط با کدی که به شماره همراه و یا در چت واتساپ ارسال می شوند، می توانند در دیگر دستگاه ها به طور همزمان استفاده کنند.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up