آیفون های ۶٫۱ اینچی ۲۰۱۸ از سنسور بزرگتری برای دوربین مجهز می شوند

اخیرا تصاویر جدیدی از آیفون های ۲۰۱۸ فاش شده است که نشان می دهند از سنسورهای بزرگتری در دوربین آیفون های جدید استفاده خواهد شد . در تصویر زیر مشاهده می کنید به احتمال زیاد نسخه ارزان قیمت از آیفون می باشد که از دوربین تکی استفاده شده است و از صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی از نوع LCD مجهز شده است . همانطور که مشاهده می کنید از سنسور بزرگی برای دوربین این دستگاه و یک فلاش LED در زیر دوربین استفاده شده است .

چندین عکس دیگر منتشر شده است که نشان می دهد آیفون نسخه ۶٫۱ اینچی در رنگ بندی های مشکی و سفید می باشند . اما با تماشای پشت دستگاه متوجه می شوید که شباهت بسیار زیادی با نسخه های ابتدایی گوشی های آیفون دارد .

 دو تصویر نهایی از نسخه های ۶٫۵ اینچی منتشر شده است که  قیمت بالاتری از نسخه ۶٫۱ اینچی دارد . شایعات دیگری نیز منتشر شده است که آیفون های ۶٫۵ اینچی محهز به دوربین ۳ گانه خواهند شد ، اما در تصاویر منتشر شده مشاهده می شود از دوربین دوگانه همانند آیفون ۱۰ استفاده شده است . هر دو نسخه آیفون های ۲۰۱۸ مجهز به دوربین دوگانه سلفی خواهند شد ، شاید هم سنسورهای بکار گرفته شده برای بهبود کارایی سیستم تشخیص چهره باشد .

در حال حاضر ، یک ماه تا معرفی آیفون های ۲۰۱۸ باقی مانده است ، انتظار داریم شایعات و اخبار زیادی در مورد آیفون های جدید منتشر شود .

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up