آندروما گوشی هوشمند قابل انعطاف مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ معرفی می شود

Andromeda

در حال حاضر چندین ماه از اولین خبری که از گوشی هوشمند آندروما با قابلیت انعطاف مایکروسافت منتشر شد ،  سپری شده است . اما با توجه به کتابی با نام ( زیر سطحی , Beneath a Surface ) که اخیرا منتشر شده است ، گفته شده است که شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ با تکنولوژی های خود همه را شگفت زده خواهد کرد .این کتاب اطلاعات جالبی را در مورد قابلیت های هیبریدی گوشی هوشمند جدید مایکروسافت می دهد .

در این کتاب از یک تبلت نوشته شده است که قابلیت انعطاف دارد و هنگام تا شدن مانند یک گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد . اما مایکروسافت از سیستم عامل قدیمی ویندوزفون در این محصول استفاده نخواهد کرد . بر اساس خبری که منتشر شده است ، در این دستگاه از یک ویندوزی با نسخه کامل و با طراحی بسیار جذاب تری استفاده خواهد شد .همچنین در این کتاب از محصولاتی که شرکت Microsoft در برنامه ریزی سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد اشاره شده است . انتظار می رود کنسول ایکس باکس وان (Xbox One) جدید ، لپ تاپ های Surface با تراشه AMD به جای پردازنده های اینتل ، سرفیس استدیو (Surface Studio) برای رقابت مستقیم با آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی اپل با پورت USB و لبه های گرد صفحه نمایش اشاره کرد .

در هر حال آندروما (Andromeda) نام پروژه ای است که مایکروسافت بصورت سخت افزاری و نرم افزاری است که در حال ساخت آن است . مایکروسافت در حال توسعه نسخه جدید ویندوز ۱۰ است تا در این گوشی هوشمند قابل انعطاف خود استفاده کند .

منبع gsmarena

Andromeda, Microsoft, گوشی قابل انعطاف مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up