آخرین به روزرسانی ویندوز ۱۰ اختلالاتی در چاپگر دارد

به روز رسانی ویندوز 10 چاپگرها را متوقف می کند

جدیدترین به روزرسانی های ویندوز ۱۰ باعث افزایش امنیت سیستم عامل شده است. اما متاسفانه در آخرین نسخه از به روزرسانی باگ های آزاردهنده ای گزارش شده اند که ممکن است چاپ گرفتن از سیستم عامل را غیر ممکن کنند.مایکروسافت در تاریخ ۹ ژوئن به روزرسانی های جدید ویندوز ۱۰ را با نام های KB4560960 و KB4557957 را در روزهای گذشته مناشر کرد و کاربران به محض نصب آن ها، مشکلات موجود در آن ها را سریعا گزارش کردند. گزارش های کاربران در انجمن وب سایت ردیت و در فروم پشتیبانی مایکروسافت نشان می دهد که این مسئله روی مدل های مختلفی از پرینترها مانند اچ پی، کانن، پاناسونیک برادر و ریکو تاثیر گذاشته است. برخی کاربران نیز از عدم توانایی چاپ گرفتن از فایل ها به عنوان PDF را گزارش دادند.

مایکروسافت با انتشار بیانیه ای، مشکلات موجود در گزارش ها را تایید کرده است که به روزرسانی KB4557957 ممکن است باعث شود چاپگرهای خاصی قادر به چاپ نباشند. مایکروسافت در بیانیه ای که در مورد باگ های به روزرسانی های اخیر منتشر کرده است، به باگ اسپولر شدن اشاره شده است که به طور غیر منتظره ای چاپ متوقف می شود و دیگر قادر به دریافت خروجی چاپ شده از چاپگر را ندارند. همچنین اعلام شده است که احتمالا در برنامه اصلی که دستور چاپ ارسال می شود، با اختلال مواجه می شود. با این حال، ردموندی ها تایید کرده اند که باگ هایی که گزارش شده اند بر روی چاپگرهای مبتنی بر نرم افزار تاثیر می گذارد و چاپ فایل PDF با مشکل مواجه می شود.

این شرکت در حال تلاش برای اصلاح به روزرسانی های جدیدی است که اخیرا منتشر کرده است و پس از رفع این باگ ها، اطلاعات بیشتری را به کاربران ارائه خواهد داد. در حال حاضر کاربران باید درایور چاپگر خود تعویض کنند و یا به روزرسانی ویندوز ۱۰ در ماه ژوئن را حذف کنند. الته کاربران توجه داشته باشند که حذف آخرین به روزرسانی ویندوز ۱۰ به معنای حذف تمامی بسته های امنیتی منتشر شده خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت در دوران همه گیری کرونا تمرکز خود را بر روی بسته های امنیتی و مهم ویندوز ۱۰ قرار داد.

منبع engadget

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up