گوگل مپ نمایش چراغ های راهنمایی را به صورت گسترده آغاز کرده است

در اوایل تابستان سال جاری، گوگل مپس (Google Maps) نمایش چراغ های راهنمایی و رانندگی را برای برخی از کاربران را آغاز کرد. اگرچه به نظر می رسید که این قابلیت به صورت آزمایشی ارائه شده است و اطمینان نداریم که این قابلیت به زودی برای تمامی کاربران در دسترس قرار بگیرد. اما در روز گذشته گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد گوگل مپ نمایش چراغ های راهنمایی را به صورت گسترده آغاز کرده است.

در ادامه گزارش منتشر شده آمده است کهگوگل این ویژگی را در شب گذشته برای بسیاری از کاربران ارائه کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که برای تک تک کاربران این قابلیت فعال شده است یا خیر، زیرا این قابلیت به صورت خودکار فعال می شود و نیازی به فعال سازی دستی این قابلیت ندارید. به نظر می رسید گوگل این قابلیت را به صورت مجزا در اختیار کاربران قرار خواهد داد و کاربران می توانند آن را به صورت مجزا فعال کنند.

 کارشناس رسانه‌ی اندرویدپلیس می‌گوید نمایش چراغ‌های راهنمایی در آمریکا آغاز شده است؛ اما هنوز نتوانسته آن‌ها را در فرانسه و کانادا ببیند. گوگل احتمالا به‌زودی این قابلیت را برای کاربران بیشتری دردسترس قرار خواهد داد.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، نمایش چراغ های راهنمایی در  حال حاضر در ایالات متحده امریکا آغاز شده است و نمی توانیم آن ها را در فرانسه و کانادا مشاهده کنیم. امیدواریم که این قابلیت جدید را به زودی در کشورهای بیشتری مشاهده کنیم.

منبع androidpolice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up