Google Fiber برنامه های 5 گیگ و 8 گیگ را در اوایل سال آینده راه اندازی می کند

اینترنت 8 گیگابیت بر ثانیه گوگل فایبر

گوگل فایبر از شرکت های زیر مجموعه آلفابت اوایل سال 2023  سرویس اینترنت 5 گیگابیت بر ثانیه و 8 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. این شرکت اعلام کرد این سرویس اینترنت جدید را برای افرادی مانند متخصصان خلاق و تولید کنندگان محتوا، کسانی که به طور منظم “در فضای ابری” یا با داده های بزرگ کار می کنند، و خانواده های پرجمعیتی که  افراد زیادی از اینترنت استفاده میکنند ارائه می دهند. او سولیوان از مدیران گوگل فایبر اعلام کرد: سرویس اینترنت پنج گیگابیت برثانیه و 8 گیگابیت اطمینان حاصل می کند که تمام کارهایی را که به صورت آنلاین انجام می دهید تقریباً در زمان واقعی (بدون تاخیر) اتفاق می افتد.

این سرویس اینترنت با پلن های پنج و هشت گیگابیت هر کدام دارای یک روتر وای فای 6 و همراه با دو توسعه دهنده روتر مش هستند، اما در صورت تمایل می توانید از روتر خود استفاده کنید. سطح 5 گیگابیت در ثانیه 125 دلار در ماه هزینه دارد، در حالی که سطح 8 گیگابیت در ثانیه 150 دلار در ماه هزینه دارد. هر دو سرعت آپلود و دانلود مشابهی خواهند داشت.

برخی از کاربران خوش شانس گوگل فایبر می توانند پلن های جدید را زودتر از بقیه کاربران آزمایش کنند. مدیر گوگل فایبر می گوید: “اگر مشتری فعلی گوگل فایبر هستید، به خصوص در یوتا، کانزاس سیتی یا وست دس موینس، می توانید این سرویس های جدید را در اوایل ماه آینده امتحان کنید

گوگل فایبر یکی از پروژه‌های پر اهمیت آلفابت به‌حساب می‌آید، اما جزو پروژه‌های جدید این شرکت محسوب نمی‌شود. گوگل فایبر در چند سال اخیر با مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم کرد، اما به‌نظر می‌رسد که مجدداً توانسته است شرایط مطلوب را بازیابی کند.گوگل فایبر در سال ۲۰۱۶ مجبور به تعدیل نیرو شد و سپس تصمیم گرفت از برخی ایالت‌های آمریکا به‌طور کامل خارج شود. با همه‌ی این‌ها چند ماه پیش در اطلاعیه‌ای اعلام شد گوگل فایبر برنامه‌های بزرگی برای گسترش سرویس‌هایش در سراسر آمریکا دارد و می‌خواهد سرویس اینترنت خود را برای اولین‌بار در ایالت‌هایی مثل نبراسکا و نوادا و آیداهو دردسترس قرار دهد.گوگل فایبر از سال ۲۰۲۰ تاکنون سرویس اینترنت دو گیگابیت‌برثانیه‌ای ارائه می‌دهد و به‌تازگی سرویس ۲۰ گیگابیت‌برثانیه‌ای را در خانه‌ای در کانزاس‌سیتی آزمایش کرده است.

منبع theverge

 

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up