گوگل بیت کوین را برای خرید خدمات ابری در مشارکت کوین بیس می پذیرد

با همکاری گوگل و کوین‌بیس، خرید خدمات ابری

گوگل با مشارکت صرافی ایالات متحده کوین بیس Coinbase، پرداخت های بیت کوین و ارز دیجیتال را برای خدمات ابری خود می پذیرد. قرارداد جدید گوگل با کوین بیس مجموعه ای از مشتریان را قادر می سازد تا با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، تمامی هزینه های خدمات ابری خود را پرداخت کنند. روش پرداخت جدید در اوایل سال آینده با همکاری کوین بیس فعال خواهد شد. صرافی کوین بیس پلتفرم داده خود را به گوگل Cloud منتقل خواهد کرد.

گوگل از اوایل سال آینده شروع به پذیرش بیت کوین و ارز دیجیتال به عنوان پرداخت برای خدمات ابری خود خواهد کرد. این غول اینترنتی روز سه شنبه اعلام کرد که برای فعال کردن روش پرداخت جدید با بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده کوین بیس  همکاری کرده است. گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد: با پشتیبانی Coinbase Commerce که به بازرگانان در سراسر جهان امکان می‌دهد پرداخت‌های رمزنگاری شده را به روشی غیرمتمرکز بپذیرند، تجربه پرداخت جدید با اختیاری بودن روش پرداخت برای خدمات Google Cloud، به نفع مشتریان و شرکای Google Cloud خواهد بود.

توماس کوریان، مدیرعامل Google Cloud، گفت که تمرکز این شرکت بر این است که همه مشتریان بتوانند از مقیاس پذیری، قابلیت اطمینان، امنیت و خدمات داده ما استفاده کنند تا مشتریان بتوانند روی نوآوری در فضای ارزهای دیجیتال تمرکز کنند.

علاوه بر این، گوگل از Coinbase Prime، پلتفرم سرمایه گذاری و نگهداری  ارزهای دیجیتال نهادی صرافی استفاده خواهد کرد. اگرچه هنوز مشخص نیست که گوگل چه خدمات خاصی را ارائه می کند، اما این شرکت در بیانیه خود به خدمات نگهداری و گزارش دهی اشاره کرده است. این همکاری همچنین پلتفرم داده‌های جهانی کوین‌بیس را به Google Cloud می‌آورد و توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال را قادر می‌سازد به مجموعه داده‌های عمومی BigQuery Google دسترسی داشته باشند که توسط Coinbase Cloud Nodes ارائه می‌شود. بر اساس این اعلامیه، “ادغام به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا سیستم های مبتنی بر وب 3 (اینترنت غیر متمرکز) را بدون نیاز به زیرساخت های گران قیمت و پیچیده به صورت فوری و قابل اعتماد کار کنند.”

منبع nasdaq

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up