گوگل از برنامه های خود از مقر سن خوزه برای دوستداران محیط زیست رونمایی کرد

گوگل تصاویری از از مقر سن خوزه خود منتشر کرده است که نمونه آن را در مکان دیگری مشاهده نکرده ایم. با توجه به تصاویری که منتشر شده است،برخلاف دیگر مقرهایی که گوگل تا این لحظه ساخته است، مقر سن خوزه کاملا باز طراحی شده است و قسمتی از شهر را شامل خواهد شد. نیمی از ۸۰ هکتار این شهر که برای مقر گوگل اختصاص داده اند، به فضاهای اقامتی و سایر امکانات رفاهی اختصاص داده اند تا برای ساکنان محلی سن خوزه کاملا آزاد باشد.

این غول فناوری قصد دارد ساختمان هایی را برای سازمان های غیر انتفاعی مانند هتل ها و فضاهای اجرای کنسرت های زنده و فروشگاه ها و … اختصاص دهد. حتی مناطقی نیز برای کامیون های غذایی در این مکان در نظر گرفته شده است. بله تعداد زیادی فضای سبز باز وجود دارد که در آن مردم می توانند از طبیعت آن استفاده کنند. کارمندان و بازدیدکنندگان از مقر گوگل در سن خوزه، حداقل به ۱۰ پارک و چندین مسیر پیاده روی دسترسی دارند و می توانند بازدید کنند.

اکسا آرنا، نماینده مقر گوگل در سن خوزه اعلام کرد که مقر جدید گوگل با در نظر گرفتن تغییرات آب و هوایی طراحی شده است. تقریبا تمام ساختمانها از انرژی خورشیدی و سایر انرژی های تجدید پذیر تامین خواهد شد. انرژی های تجدید پذیر استفاده شده در این مقر به گونه ای طراحی شده است که می توان به صورت بهینه از حداکثر میزان آن ها استفاده کرد. گوگل برای کاهش استفاده از اتوموبیل در این شهر، مقر را به گونه ای طراحی کرده است که حدود ۶۵ درصد از جمعیت در این مقر به دوچرخه و حمل و نقل عمومی دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، در این این مقر هشدارهایی در مورد تغییرات آب و هوایی (اقلیمی) به مردم ساکن این شهر داده شده است.
منبعengadget

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up