کوین بیس ویژگی جدیدی را برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی معرفی کرد

بیت کوین
کوین بیس اعلام کرده است که ویژگی جدید را با نام  Coinbais Bundles  معرفی کرده است  .این ویژگی کاربران را قادر میسازد که سبد خرید ۵ ارز دیجیتالی  داشته باشند تا بیت کوین ، بیت کوین کش ، اتریوم ، اتریوم کلاسیک و لایت کوین را خریداری کنند. این ویژگی جدید اساسا نقطه شروعی برای سرمایه گذاران جدید و مبتدی معرفی شده است . سرمایه گذاران مبتدی که در در خرید ارزهای دیجیتالی نمی‌توانند تصمیم قاطعی در خرید ارز دیجیتالی داشته باشند ، می‌توانند سبدی از ارزهای دیجیتالی را خریداری کنند .
سرمایه گذاران می توانند سبدهایی خریداری کنند که با قیمت پایه ۲۵ دلار شروع میشود ، سرمایه گذاران اروپایی نیز می‌توانند با ۲۵ پوند سرمایه گذاری کنند .    معرفی کوین بیس باندل ، آخرین اقدامی است که این صرافی برای گسترش تجارت ارزهای دیجیتالی انجام داده است . البته این شرکت ارزهای دیجیتالی محدودی را ارائه می دهد ولی اخیرا اعلام کرده است که با تغیبراتی که در سیاست های شرکت ایجاد می دهد دارایی های ارز دیجیتالی را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد .
کوین بیس با ارائه‌ی ی سیاست های جدید خود که می‌توانند ارزهای دیجیتالی بیشتری را وارد بازار کنند و سرمایه گذاران می توانند انتخاب های بیشتری را در بازار ارزهای دیجیتالی داشته باشند . شرکت های دیگری نیز هستند که ارزش آن ها به ۸ میلیارد دلار می رسد و سرویس های مشابهی را برای سرمایه گذاران خود ارائه داده اند و مشتری های خود را در معرض طیف وسیعی از سرمایه های دیجیتالی قرار می دهند .  این تغییرات احتمالا می تواند یک اکوسیستم و پایگاهی که سرمایه گذاران بصورت تخصصی در آن فعالیت کنند ایجاد کند . در نتیجه کوین بیس باید در سطح جهانی برای رقابت فعالیت خود را بیش تر کند ، اولین شرکت ره رغم تلاش های زیادی که انجام داده است اما رتبه ۱۴ را در میان دیگر شرکت ها بدست آورده است ، مجموع شرکت های صرافی ارزهای دیجیتالی ۱۰۰ شرکت فعال می باشند .
کوین بیس ، با ادامه تلاش های خود می تواند با دیگر شرکت های بزرگ تجاری در زمینه ارزهای دیجیتالی رقابت کند ، این شرکت با جذب سرمایه گذاران مبتدی بیشتر به اکوسیستم ، می تواند محصولات بیشتری را گسترش دهد و سرمایه گذاران بزرگی را جذب کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up