مک بوک پرو 2021 طبق برنامه و در پاییز سال جاری معرفی می شود

بر اساس گزارش از تامین کنندگان اپل، این غول فناوری به زودی نسل جدید مک بوک پرو خود را در ابعادهای 14 و 16 به عنوان بخشی از محصولات پاییزی معرفی می کند. در حالی که برخی از شایعات ادعا می کنند که کمبود کمبود قطعات بر تولید مک بوک های اپل تاثیر می گذارند، اما یک منبع آگاهی در گزارش خود ادعا می کند که فرایند تولید محصولات اپل طبق برنامه پیش می رود و تولید محصولات اپل به زودی به پایان می رسد.

منابع صنعتی Digitimes می گویند که ارسال ال ای دی ها و قطعات مرتبط به شرکای منتاژ اپل جهت تولید مک بوک های 2021 طبق برنامه پیش بینی شده اند. رونمایی از سری مینی مک بوک پرو مجهز به LED در ماه اکتبر یا نوامبر انجام می شود. این منبع ادعا می کند که کل محموله های اپل در سال 2021 تقریبا 4 میلیون دستگاه تخمین زده می شود. این تقریبا معادل حجم فروش مک بوک پرو 16 اینچی و 15 اینچی می باشد. در تاریخ 2 دسامبر گزارش دیگیری از دی جی تایمز منتشر شد که مدعی شده است که مدل های جدید تحت تاثیر کمبود قطعات جهانی قرار گرفته اند، موضوعی که پیش از این ادعا می شد تولید را در آوریل 2021 به تعویق انداخته است.

گفته می شود تولید مدل های جدید در ماه آگوست آغاز شده است و محموله های جدید مک بوک پرو در ماه بین 600 تا 800 هزار دستگاه تولید خواهد شد. با توجه به شایعاتی که منتشر شده است گفته می شود که مک بوک های جدید اپل در پاییز عرضه می شود، به نظر می رسد که همه چیز طبق برنامه اپل پیش می رود. با این حال این خبرها در حد شایعه می باشند و هیچ تایید واقعی در مورد زمان رونمایی اپل از مدل ها و ارسال آن ها وجود ندارد.

بر اساس شایعاتی که قبلا منتشر شده بود، مک بوک های نسل جدید 2021 اپل با طراحی جدید و شاسی کاملا بازطراحی شده ارائه خواهد شد. اپل در مک بوک های جدید خود از درگاه های بیشتری استفاده خواهد کرد و به تراشه های قدرتمند ساخت خود اپل M1X مجهز خواهند شد. همچنین گفته می شود نوار تاچ بار در مک بوک های جدید حذف خواهد شد.

منبع appleinsider

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up