مایکروسافت بالاتر از اسلک به عنوان نوآورترین شرکت ارائه کنده خدمات سازمانی انتخاب شد

مایکروسافت تیمز

مجله ی فست کمپانی (Fast Company) طبق روال هر ساله نوآورترین شرکت های سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. این مجله شرکت مایکروسافت را در صدر این فهرست به عنوان نوآورترین شرکت در ارائه ی خدمات سازمانی قرار داد. فست کمپانی در مورد این انتخاب گفت:

بحث کردن در مورد تسلط مایکروسات در فناوری های اداری کار دشواری است. مایکروسافت تیمز در حال حاضر روزانه ۲۰ میلیون کاربر دارد و تقریبا ۹۱ شرکت از ۱۰۰ شرکت برتر در ایالات متحده از این سیستم استفاده می کنند. در سال گذشته شاهد پیشرفت های زیادی در مایکروسافت تیمز بودیم که شامل ادغام هوش مصنوعی در این پلتفرم و همچنین اضافه شدن ابزارهای مخصوص کارمندان (کارمندانی که در پست هایشان به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند، مانند پزشکان یا کارمندان بخش خدماتی).

انتخاب مایکروسافت به عنوان برترین شرکت فناوری ارائه کننده خدمات سازمانی، ضربه ی سختی را به شرکت اسلک وارد کرد. این شرکت سیستم مشابهی را ارائه می کند که رقیب اصلی مایکروسافت تیمز می باشد. به رغم استقبال اسلک از ورود مایکروسافت به بازار ارائه کنندگان سیستم های مدیریت سازمانی در سال ۲۰۱۶، اسلک اعلام کرد که ما واقعا از داشتن رقبای بزرگ در این حوزه بسیار هیجان زده هستیم. اما با ورود مایکروسافت به این حوزه رابطه ی این دو شرکت بدتر از گذشته شد. اسلک این روزها مایکروسافت را متهم به رفتار غیر منصفانه و غیر مجاز می کند و آن ها را به شکایت رسمی جهت انحصارطلبی تهدید کرد.

مایکروسافت با اقدامی خیرخواهانه پاسخ این اتهامات را داد، این شرکت پس از شیوع ویروس کرونا  برخی از ویژگی های پریمیوم مایکروسافت تیمز را به صورت رایگان در دسترس شرگت ها و سازمان ها قرار داد، حتی به شرکت های کوچک نیز این امکان را می دهد تا با استفاده از این پلتفرم به صورت دورکاری در خانه کار کنند تا کارمندان آن ها از خطر قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا کاهش یابد. اما پلتفرم مایکروسافت سال گذشته نیز موفق به کسب برترین سیستم ارائه کننده خدمات سازمانی معرفی شد.  در روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که از پلتفرم تیمز در ۹۱ شرکت از ۱۰۰ شرکت بزرگ در ایالات متحده امریکا استفاده می شود. مایکروسافت اعلام کرد، با توجه به اتفاقات اخیر که بسیاری از شرکت ها کارکنان خود را تشویق به دورکاری کردند، استفاده از مایکروسافت تیمز ۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up