مایکروسافت اکسل در به روز رسانی جدید تصویر جدول را به اکسل تبدیل می کند

اپلیکیشن مایکروسافت اکسل

مایکروسافت اکسل در به روز رسانی جدید خود راهکار جدیدی را برای کاربران سیستم عامل های اندروید و iOS قرار داد. در این راهکار کاربران قادر خواهند بود از روی جدول های چاپ شده عکس بگیرند و سپس اطلاعات را در اکسل منتقل کنند و محتوای خود را در قالب اکسل ویرایش کنند. این ویژگی برای اولین بار در ماه مارس سال ۱۳۹۷  برای کاربران سیستم عامل اندروید عرضه شد و مایکروسافت وعده داد که که این قابلیت را به زودی برای کاربران سیستم عامل iOS نیز ارائه خواهد داد. بر همین اساس، کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می توانند از جدول های چاپ شده با گوشی های هوشمند خود عکس بگیرند و سپس اطلاعات داخل جدول را به اکسل انتقال دهند. همچنین می توانید صفحات گسترده جدول را در فرمت اکسل در اختیار داشته باشید و امکان تغییرات در جدول امکانپذیر می باشد.

مایکروسافت از تکنولوژی هوش مصنوعی و OCR در کنار مدل های یادگیری ماشین برای تبدیل داده های چاپ شده روی کاغذ به یک جدول در اکسل استفاده می کند. تشخیص تصویر در این فناوری به صورت خودکار صفحات گسترده مالی، برنامه های کاری، لیست کارها، جدول زمانی و سایر جدول ها را می تواند تشخیص دهد. این یکی از ویژگی های چشمگیری است که به اپلیکیشن موبایل مایکروسافت اکسل اضافه شده است. همچنین مایکروسافت ورد با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می تواند نوشته های کاربران را بی عیب و نقص می کند.

این ویژگی جدید در اکسل برای گوشی های هوشمند آیفوت در ۲۱ کشور مختلف در دسترس قرار می گیرد. کاربران می توانند از طریق اپل استور نسخه به روزرسانی شده مایکروسافت اکسل را برای سیستم عامل iOS دریافت کنند، همچنین کاربران اندروید نیز می توانند نسخه ی به روز شده اپلیکشن مایکروسافت اکسل را از گوگل پلی استور دریافت کنند.

منبع theverge

اپلیکیشن مایکروسافت کسل, مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up