فیلم های جستجو شده را می توانید در فهرست تماشای گوگل ذخیره کنید

بسیاری از کاربران در هنگام جستجوی گوگل ممکن است نام فیلمی یا سریالی را مشاهده کرده باشند و به دنبال جایی برای ذخیره نام آن ها باشند. اما گوگل با تغییراتی که در جستجوی گوگل داده است امکان ذخیره نام فیلم ها را برای کاربران به ارمغان می آورد. بر اساس گزارش وب سایت ۹to5Google، این غول فناوری کارت های جدیدی را برای صفحه نتایج جستجو در تلفن همراه معرفی خواهد کرد که به شما این امکان را می دهد که سریال های تلویزیونی و عناوین فیلم های جستجو شده را به فهرست تماشای خود در گوگل اضافه کنید.

اگر فیلم ها و یا سریال های جستجو شده ی شما در یوتیوب قرار گرفته باشد، کارت هایی که گوگل معرفی خواهد کرد شامل دکمه «اکنون تماشا کنید» در کنار آن خواهد بود که کاربران می توانند فیلم و یا سریال مورد نظر را به صورت آنلاین تماشا کنند و یا به صفحه ی خرید هدایت شوند. علاوه بر این، فیلم هایی که جستجو کرده اید اگر در حال اکران باشد، گوگل دکمه ای با عنوان «خرید بلیط» جایگزین می کند تا بتوانید به راحتی بلیط فیلم مورد علاقه ی خود را تهیه کنید. همچنین می توانید عناوین فیلم خود را در لیست مورد علاقه ی خود همراه با کاورهای فیلم قرار دهید، بنابر این می توانید از طریق این فهرست به آن ها دسترسی داشته باشید.

وبسایت ۹to5Google می گوید که این ویژگی در حال حاضر در روزهای گذشته فعال شده است، اما برخی از کاربران به آن دسترسی ندارند. پست های رسانه های اجتماعی نشان می دهد که بسیاری از کاربران به این ویژگی دسترسی دارند. به نظر می رسد که این ویژگی فقط برای کاربران گوگل در سیستم عامل اندروید در دسترس باشد.

منبع engadget

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up