پسورد

ترامپ در بین بدترین پسوردهای سال ۲۰۱۸

پسورد

این روزها خبرهای بسیاری از هک شدن حساب های کاربری منتشر می شود . گاهی ممکن است هک شدن پسووردتان زندگی شما را خراب کند ، این موضوع شاید کمی دراماتیک به نظر برسد ، اما متاسفانه درست است . بسیاری از کاربران پسووردهای خود را از عبارات بسیار راحتی مانند abcdef , 222222 و ۵۵۵۵۵۵ انتخاب می کنند .با این مدل پسورد گذاری کار هکرها را بسیار آسان می کنید ، چون هکری اگر بخواهد برای ورود به حساب کاربری تان از حدس زدن پسورد دسترسی پیدا کنید ، شک نکنید که این عبارات جزو اولین عباراتی است که به ذهنش خواهد رسید .
اما بیشترین آمار هک دشدن حسابهای کاربری مربوط به ایالات متحده می شود . در این کشور کاربران از عبارات هایی مثل نام شخصیت های معروف برای حساب های کاربری خود استفاده می کنند.  موسسه Splash Data سازنده اپلیکیشن های TeamsİD و Goass  برای مدیریت پسورد ، اخیرا فهرست بدترین پسووردهای سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد .

این موسسه طبق روال هر سال رمزهای عبور افشا شده کاربران را بررسی می کند ، در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۰۰ پسورد را انتخاب کرده است که از راحت ترین پسوردها محسوب می شوند . طب آمار بدست آمده این تعداد از پسوردهای رایج توسط ۱۰ درصد از کاربران کامپیوترهای شخصی به کار برده شده است .نکته جالب توجه در این لیست این است که برخی از این پسوردها را هر ساله مشاهده می کنیم ، نکته جالب تر در این فهرست استفاده از عبارت دونالد (Donald)  در بین پسوردهای رایج است . عبارت های جدیدی نیز به چشم می خورند از جمله Princess , Sunshine و… است .

هکر ها با استفاده از لیستی از پسوردهای رایج به راحتی می توانند حساب های کاربری را هک کنند . اگر از پسوردهای راحت برای ورود به حساب های کاربریتان استفاده می کنید هرچه سریع تر تغییر دهید و از عبارت های سخت و طولانی تر استفاده کنید تا هکرها نتوانند وارد حسا کاربریتان شوند .
  1. ۱۲۳۴۵۶
  2. password
  3.  ۱۲۳۴۵۶۷۸۹
  4. ۱۲۳۴۵۶۷۸
  5. ۱۲۳۴۵
  6. ۱۱۱۱۱۱
  7. ۱۲۳۴۵۶۷
  8. ۱۲۳۴۵۶۷
  9. ۱۲۳۴۵۶۷
  10. iloveyou
  11. princess
  12. admin
  13. welcome
  14. ۶۶۶۶۶۶
  15. abc123
  16. football
  17. ۱۲۳۱۲۳
  18. monkey
  19. ۶۵۴۳۲۱
  20. !@$%^&*
  21. charlie
  22. aa123456
  23. donald
  24. password1
  25. qwerty123
  26. zxcvbnm
  27. ……
منبع  teamsid
بدترین پسوردهای 2018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up