اپلیکیشن رسمی یوتیوب در مایکروسافت استور عرضه می شود

به نظر می رسد اپلیکیشن رسمی یوتیوب (YouTube) برای ویندوز ۱۰ در فروشگاه مایکروسافت استور عرضه می شود. این خبر توسط یک کاربری با نام Alumia در توییتر منتشر شد و به نظر نمی رسد که در روزهای آینده در دسترس کاربران باشد. این کاربر ادعا کرد که ایپلیکیشن یوتیوب، یک اپلیکیشن پلتفرم یونیورسال ویندوز (UWP) است و نسخه ای از وب اپلیکیشن پیشرو نمی باشد.

طبق اداعای این کاربر، این اپلیکیشن حجم ده مگابایتی خواهد داشت و به نظر می رسد فقط میزبان وب سایت یوتیوب خواهد بود.

این اپلیکیشن هنگام جستجو در مایکروسافت استور در دسترس نمی باشد و ممکن است تا زمان انتشار به صورت اپلیکیشن خصوصی مورد استفاده قرار بگیرد. در سال های گذشته، بعد از خصومت های قابل توجهی که بین مایکروسافت و گوگل بر سر مالکیت یوتیوب وجود داشت و شرکت گوگل از ساخت اپلیکیشن یوتیوب برای ویندوزفون خودداری کرد و همچنین مایکروسافت اپلیکیشنی مستقل از یوتیوب را در مایکروسافت استور قرار داد، گوگل خواستار حذف اپلیکیشن از مایکروسافت استور شد. سپس مایکروسافت پشتیبانی از یوتیوب را در مرورگر مایکروسافت اج متوقف کرد. با این حال منطقی به نظر می رسد که بپرسید چرا اکنون اپلیکیشن یوتیوب در مایکروسافت استور عرضه خواهد شد.

البته اکنون همه چیز بین مایکروسافت و گوگل بسیار متفاوت است و این دو غول فناوری در مرورگر کرومیوم همکاری می کنند ومایکروسافت نیز اخیرا در ساخت یک تلفن هوشمند اندرویدی با گوگل در حال همکاری می باشد.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up