اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای اپل واچ منتشر شد

مایکروسافت سال گذشته ورود بدون نیاز به گذرواژه را با استفاده از اپلیکیشن Authenticator برای سیستم عامل iOS و اندروید معرفی کرد . با استفاده از این اپلیکیشن می توانید درخواست های ورود به حساب مایکروسافت را بدون گذرواژه تایید کنید.مایکروسافت ، در حال حاضر این قابلیت را برای اپل واچ توسعه داده است و شما می توانید به وسیله ساعت هوشمند اپل واچ به صورت مستقیم از روی مچ دست خود ، درخواست ورود به حساب کاربری خود را تایید کنید .

این اپلیکیشن به کاربران مایکروسافت این قابلیت را خواهد داد تا درخواست هایی که نیازمند یک گذرواژه و یا احراز هویت بیومتریک را دارند ، به صورت مستقیم با اپل واچ خود تایید کنند . برای تایید احراز هویت ، اعلان های فشار بر روی صفحه نمایش اپل واچ نمایان می شود و کاربران حساب مایکروسافت جهت تایید درخواست ورود ، فقط کافی است اعداد روی صفحه نمایش را انتخاب کنند . کاربران به راحتی می توانند این قابلیت جدید را بر روی ساعت هوشمند خود راه اندازی کنند . اگر کاربران اپلیکیشن Authenticator باشید به راحتی می توانید حساب های شخصی و حساب های کاری خود را به راحتی از آیفون خود به اپل واچ انتقال دهید .

در حال حاضر ، مایکروسافت ابتدا این قابلیت را به صورت پیش نمایش عمومی آزمایش می کند و قصد دارد در عرض چند هفته ی آینده آن را در دسترس عموم قرار دهد . مایکروسافت Authenticaor محدود به حساب های شخصی (Outlook.com) و حساب های کاری آفیس ۳۶۵ می باشد .

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up