اسپیس چین به کمک اسپیس ایکس یک نود اتریوم را به ایستگاه فضای بین المللی فرستاد

شرکت اسپیس چین (SpaceChain) که در حوزه ی رمزنگاری شده فعالیت دارد، امروز در توئیتی اعلام کرد که با همکاری خود با شرکت حمل و نقل فضایی و هوافضا اسپیس ایکس، در روز گذشته یک نود از شبکه اتریوم (Ethereum) را به ایستگاه فضایی بین المللی ISS منتقل کرده است. نکسوس (Nexus) که از مشتریان اسپیس چین است، نصب و راه اندازی نود اتریوم را در این پروژه برعهده داشته است. اسپیس چین که در کشور سنگاپور مستقر است پروتکل ها و شبکه های بلاک چین را در فضای واقعی ایجاد می کند و همچنین برای کسب و کارهایی که قصد دارند رمزنگاری و فعالیت های مبتنی بر بلاک چین را در فضا دنبال کنند پروتکل ها و شبکه های بلاک چین را ارائه می دهد. این ممکن است برای برخی یک شوخی به نظر برسد، اما اسپیس چین در مورد اهدافش بسیار جدی است. اسپیس چین، تمامی مراحل پرتاب CRS-22 را به صورت کاملا زنده پخش کرد تا کسانی که فکر می کردند این موضوع شوخی است به اشتباه خود پی ببرند.

نودهای اتریوم بر روی ماهواره YAM-2 نصب شده و تسط موشک SpaceX Falcon9 به فضا فرستاده می شوند. این ماموریت توسط Loft Orbital انجام خواهد شد. این شرکت ادعا می کند که انتقال اتریوم به فضا، به امنیت و گستردگی آن کمک بسیاری می کند.

اسپیس چین در اطلاعیه در مورد عملیات انتقال نودهای اتریوم به فضا گفت: مطابق با انتشار گزارش TweakTown، نود اتریوم ارسال شده بر روی موشک فالکون 9 اسپیس ایکس و چهارمین محموله بلاک چین بود که به فضا ارسال شد. گفته می شود که این عملیان نمایش ادغام فناوری اتریوم در سخت افزار در ISS یا ایستگاه فضایی بین المللی می باشد.

اما چرا باید اتریوم به فضا ارسال می شد؟! اسپیس چین ادعا می کند که نود فضایی امنیت کلی شبکه اتریوم را افزایش می دهد و کاربران را قادر می سازد تا پرکاربرد ترین بلاک چین در جهان را به صورت کاملا خصوصی و خودکفا و مطمئن به کار گیرند. برخی از کارشناسان فعال در حوزه ارزهای رمزنگاری شده معتقدند که انتقال اتریوم به ایستگاه فضایی بین المللی می تواند نقطه شروعی برای پذیرش گسترده تری از بلاک چین باشد. تیم دراپر یکی از بزرگترین سرمایه گذاران در حوزه ارزهای رمزنگاری شده در توییتی اعالام کرد، انتقال اتریوم به فضا توسط اسپیس چین و با کمک اسپیس ایکس، می تواند استفاده گسترده تر از بلاک چین را برای مشاغل تجاری فراهم آورد.

با این حال، این آخرین بلاک چینی نیست که توسط اسپیس چین به فضا ارسال شده است. این شرکت در اواخر این ماه راکت فالکون 9 را برای سفر دیگری به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی آماده می کند که سه نود دیگر ایجاد شده برای شرکت های رمزنگاری Biteeu ، Divine و Nexus Inc را حمل خواهد کرد.

منبع cryptoslate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up