اختلال در سایت یوتیوب به دلیل همه گیری کرونا

اختلال در یوتیوب

کاربران یوتیوب (YouTube) در سراسر جهان، روز پنجشنبه گزارش هایی را منتشر کردند که امکان دسترسی به ویدئوها را در این سایت محبوب را ندارند.بسیاری از کاربران این وب سیایت در صفحات شخصی خود در شبکه توییتر اعلام کردند که امکان دسترسی به تماشای هیچ ویدویی را ندارند تا مسئولان بزرگترین وب سایت اشتراک گذاری ویدیویی در جهان به این اعتراضات واکنش نشان دهند.

یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود نوشته است که دسترسی به محتوای کانال خود را ندارم و تمام ویدیوهایی را که در صفحه خود بارگزاری کرده است نمایش داده نمی شود و پیغامی نمایش داده می شود که این اطلاعاتی وجود ندارد.

پشتیبانی وب سایت یوتیوب به گزارشات منتشر شده در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد و اعلام کرد که این اختلال در حدود ساعت ۴ بعد از ظهر روز پنج شنبه اتفاق افتاده است و ظاهرا متخصصان این وب سایت توانسته اند این اختلال را در ۳۰ دقیقه برطرف کنند.این اختلال در بخش هایی از ایالات متحده، اروچای غربی و بخش هایی از استرالیا مشاهده شده است.

وب سایت یوتیوب که محبوب ترین پلتفرم پخش ویدیو در سراسر جهان می باشد که در ایام همه گیری ویروس کرونا بسیار محبوب تر از گذشته شده است، در حالی که مردم سراسر جهان در خانه های خود اوقات خود را سپری می کنند، بسیاری از والدین برای سرگرم کردن کودکان خود از وب سایت یوتیوب استفاده می کنند. اما برخی از افراد نیز هستند برخی از کانال های آموزشی و خبری را دنبال می کنند.

منبع cnet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up