گوگل در یک بیلبورد تبلیغاتی از اپل درخواست کرد که پروتکل RCS را بپذیرد

پروتکل rcs گوگل

گوگل همچنان به کمپین GetTheMessage# خود ادامه می دهد تا اپل را متقاعد کند تا پروتکل پیام رسانی RCS را بپذیرد، این بار یک تبلیغ بزرگ با مضمون سال نو میلادی در لاس وگاس منتشر کرده است تا اپل را به پذیرش استاندارد RCS دعوت کند. گوگل در این بیلبورد دیجیتال از اپل می‌خواهد که برای رفع مشکل تصاویر و ویدیوهای بی کیفیت در پیام ها، پروتکل RCS را بپذیرد. گوگل پس از نمایش پذیرش RCS به اپل، با استفاده از هشتک GetTheMessage# از کاربران درخواست کرد که به این کمپین بپیوندند.

گوگل در ماه آگوست کمپین هشتک GetTheMessage# «دریافت پیام» را با یک وب‌سایت کامل راه‌اندازی کرد تا مزایای RCS  را همه مشاهده کنند، که شامل پشتیبانی از عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح بالاتر، پیام‌های صوتی و امکان ارسال فایل‌های بزرگ‌تر، همراه با رمزگذاری بهبودیافته، واکنش‌های ایموجی بین پلتفرمی و چت های گروهی قابل اعتماد تر در دستگاه های مختلف اشاره کرد.

گوگل بیش از یک سال است که از طریق وب‌سایت، درخواست‌های منتشر شده در توییتر، بیلبوردها و موارد دیگر اپل را برای پذیرش RCS وادار می‌کند، اما اپل تاکنون به درخواست های گول پاسخ نداده است. در واقع، تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیراً گفته است که RCS در اولویت نیست. کوک می‌گوید: «من نمیبینم که کاربران از ما بخواهند در این مرحله انرژی زیادی روی این موضوع بگذاریم.

تمامی اپراتورها و تولیدکنندگان بزرگ موبایل از جمله AT&T، ورایزن، T-Mobile، موتورولا، نوکیا، وان پلاس، سامسونگ، سونی، و غیره از پروتکل RCS پشتیبانی کرده‌اند و اپل تنها شرکتی است که به پیاده سازی این پروتکل در گوشی های آیفون خود ندارد.

منبع macrumors

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up