کاربران رایگان اسپاتیفای می توانند تبلیغات را رد کنند

سرویس موسیقی اسپاتیفای در صدر پر طرفدارترین سرویس های موسیقی قرار دارد .بر اساس گزارش منتشر شده ، شرکت اسپاتیفای در حال آزمایش نسخه جدید سرویس موسیقی خود در کشور استرالیا می باشد . اسپاتیفای در حال آزمایش قابلیت جدیدی می باشد که به کاربران استرالیایی این امکان را خواهد داد تا بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ، می توانند تبلیغات صوتی و ویدئویی را رد کنند . اسپاتیفای در مصاحبه ای که با رسانه adAge  دلیل اضافه کردن این قابلیت را راحتی کاربران و همچنین رد کردن تبلیغاتی که برای کاربران اهمین ندارد عنوان کرده است . بنا بر این اسپاتیفای می تواند بازخورد کاربران را نسبت به هر تبلیغی ارزیابی کنند و در تبلیغات آینده تبلیغاتی را منتشر کنند تا کاربران برای تماشای آن وقت بگذارند .

یکی از مدیران اجرایی اسپاتیفای ویژگی جدید در حال آزمایش را با بخش Discovery Weeky برای تبلیغات مقایسه کرده است، در این بخش ترانه های مورد علاقه کاراران را از طریق هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشین جمع آوری می کنند . توجه داشته باشید کاربران در این قابلیت جدید تبلیغ کنندگان بابات تبلیغات رد شده هیچ مبلغی را پرداخت نمی کنند . بر اساس گزارش اسپاتیفای ، این قابلیت در حال آزمایش است و لی به زودی این قابلیت جدید را به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار خواهد داد . در حال حاضر بیشتر کاربران آنلاین اسپاتیفای از نسخه رایگان سرویس موسیقی اسپاتیفای استفاده می کنند و با اضافه شدن این قابلیت در رابط کاربری آن ها می تواند بسیار مفید باشد . البته با اضافه شدن این قابلیت جدید فاصله زیاد کاربران رایگان و اشتراکی در استفاده از سرویس موسیقی اسپاتیفای کمتر خواهد شد .

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up