۳۱ درصد بازار هند در سال ۲۰۱۸ در دستان شیائومی

بر اساس آخرین اطلاعاتی که بدست آمده ، شیائومی همچنان رشد خود را در بازار هند ادامه می دهد . بر اساس گزارش تحلیل گران کانالیز ، گزارش ها نشان می دهد که شرکت شیائومی در حال حاضر ۳۱ درصد سهم بازار هند را در اختیار دارد ، در حالی که رقیب این شرکت یعنی سامسونگ سهم ۲۵ درصدی را در بازار هند دارد . شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ توانسته است رشد فروش گوشی های هوشمند سری ردمی و می خود را در کشور هند ۱۵۵ درصد افزایش دهد که به بیش از ۹ میلیون واحد می رسد . بعد از شیائومی به ترتیب برند اوپو و ویوو در رتبه های سوم و چهارم پرفروش ترین گوشی های هوشمند در کشور هند قرار گرفته اند .

با توجه به تحلیلی که شرکت کانالیز انجام داده است ، گسترش محصولات شیائومی در کشور هند بافزایش داشته است . شیائومی در این کشور موفق به فروش زیادی از محصولات خود از جمله ردمی نوت ۵ ، ردمی نوت ۵ پرو و ردمی ۵A شده است . طبق آماری که از فروش محصولات شیائومی بدست آمده است ، گوشی شیائومی ردمی ۵A که ارزان ترین مدل در بین گوشی های توزیع شده در هند می باشد حدود ۳٫۵ میلیون دستگاه در سه ماه به فروش رسیده است . در مقایسه با پرفروش ترین محصول سامسونگ در هند ، گوشی گلکسی جی Nxt تنها ۱٫۵ میلیون دستگاه در سه ماه پایانی به فروش رفته است .

شرکت شیائومی قصد دارد در پای خود را فراتر از این بگذارد ، شیائومی با استراتژی ای که در بخش موبایل گرفته است در بخش تلویزیون نیز وارد شود ، این اقدام شیائومی می تواند شرکت های ال جی و سامسونگ را در بازار دچار مشکل کند . شرکت های دیگری در چین مانند لنوو و … از تولیدکنندگان کشور چین می باشند ولی با کاهش فروش روبه رو هستند ، شرکت شیائومی در قیمت گذاری پایین و کیفیت خوب محصولات خود توانسته است رقبای خود را در بازار جهانی پشت سر بگذارد و این روند ادامه دارد .

منبع gsmarena


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up