گوگل مدیریت والدین در خرید های درون برنامه ای کودکان را راحت کرد

گوگل قفل های بیشتری را در فروشگاه Play معرفی می کند تا کودکان را از دزدیدن کارت اعتباری والدین خود باز دارد.

گوگل در فروشگاه پلی استور امکاناتی را اضافه کرده است تا والدینی که با مشکلاتی زیادی دست و پنجه نرم می کنند، جلوگیری کند. حتما شنیدید کودکان هنگام استفاده از اپلیکیشن ها و بازی ها ممکن است هزاران دلار صرف خرید درون برنامه ای کنند. سرویس Google Families ویژگی‌های بیشتری را برای والدین منتشر کرده است که به والدین یا سرپرستان اجازه می‌دهد تا میزان هزینه‌های فرزندانشان را برای موبایلشان محدودتر کنند. ویژگی‌های فعلی موجود برای Google Family به والدین یا سرپرستان اجازه می‌دهد تعیین کنند که آیا فرزندانشان مجاز به خرید محتوای پولی، خریدهای درون‌برنامه‌ای یا اصلاً هر چیزی هستند یا خیر. این برنامه از کودکان می‌خواست قبل از اینکه بخواهند خرید کنند، درخواستی را برای والدین ارسال کنند. سپس عضو خانواده یک رسید ایمیل تایید را دریافت می کند.

مدهور چادا، مدیر محصول Google Play، در یک پست وبلاگ نوشت که این ویژگی قبلاً برای والدینی که یک روش رایج پرداخت را برای اعضای خانواده در دستگاه‌های اندرویدی تعیین می‌کنند، در دسترس بوده است. اکنون، والدین میتوانند ببینند که فرزندانشان به دنبال خرید از کدام اپلیکیشن می باشد. والدین همچنین میتوانند تمامی روش های پرداخت را کنترل کنند. این برنامه باید جزئیاتی را در مورد آنچه که کودک به دنبال خرید آن است به والدین ارائه دهد و حتی کنترل کند که کودکان از چه روش پرداختی استفاده می کنند. فرزندان قبل از تکمیل خرید مجبور می شوند “در یک پیام بپرسند” و سپس درخواستی را به حساب والدین ارسال می کنند. والدین همچنین این امکان را دارند که اطلاعات بیشتری درباره خود برنامه مشاهده کنند.

سرویس Google Families از سال 2017 وجود دارد و به والدین یا سرپرستان اجازه می‌دهد برنامه‌های کودکان و میزان زمان استفاده از دستگاه های اندرویدی را که معمولاً مدت زمان زیادی استفاده می‌کنند، مدیریت و نظارت کنند. گوگل در اکتبر Family Link را دوباره طراحی کرد و یک برگه کنترل‌های جدید را برای تنظیم محدودیت‌های زمان نمایش برای هر یک از دستگاه‌های فرزندانشان یا برای برنامه‌های خاص و همچنین مدیریت مجوزهای داده برنامه معرفی کرد. فمیلی لینک همچنین یک برگه مرکزی برای مشاهده دانلودهای برنامه، درخواست‌های خرید و وب‌سایت‌های مسدود شده ایجاد کرد. این ویژگی همچنین ردیابی موقعیت مکانی را برای دستگاه‌های کودکان اضافه کرده است. صفحه پشتیبانی گوگل فمیلی می گوید تنظیمات جدید در کنترل پنل Google Families در دسترس هستند.

منبع gizmodo

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up