گوگل در حال آزمایش اپلیکیشن جدید Task Mate تا اطلاعاتی از کسب و کار را جمع آوری کند

گوگل

همانطور که برای نخستین بار توسط وب سایت ۹to5Google گزارش شد، گوگل آزمایش نسخه بتای اپلیکیشن جدید خود به نام Task Mate را آغاز کرده است. این اپلیکیشن به نوعی مانند Google Opinion Rewards می باشد، اما با این تفاوت که از کاربران وظایفی درخواست شده است که در ازای انجام آن ها پاداشی پرداخت می شود. بر اساس توضیحات اپلیکیشن Task Mate که در گوگل پلی استور منتشر شده است،در حال حاضر این اپلیکیشن فقط در کشور هند از کاربران می خواهد در ازای دریافت پاداش، وظایفی در این اپلیکیشن مانند عکس گرفتن از رستوران های نزدیک و پاسخ به پرسش های تحقیقاتی و ترجمه برخی از جملات انگلیسی به زبان مادری درخواست شده است.

کاربران این وظایف را می توانند به راحتی با گوشی هوشمند خود انجام دهند و در ازای وظایف انجام شده پاداش خود را دریافت کنند. اما کاربران پاداش دریافتی خود را به صورت پول محلی دریافت خواهند کرد و می توانند حساب کیف پول الکترونیکی خود را به پرداخت های درون برنامه ای گوگل استور متصل کنند.

کاربران با توجه به وظایفی که انجام می دهند در اپلیکیشن Task Mate به دو دسته میدانی و نشسته تقسیم می شوند. کاربران می توانند با ضبط جملات یا رونویسی جملات پاداش بیشتری کسب کنند، این کار به گوگل کمک می کند تا تفاوت زبان انگلیسی و هندی را بهتر درک کند. در حال حاضر این اپلیکیشن به صورت نسخه بتا منتشر شده است و فقط برای کسانی که کد دعوت دارند می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up