گوگل درایو این هفته یک میلیارد کاربر را هدف قرار داده است

گوگل ، این غول اینترنتی بسیار علاقه مند به معرفی خود با ۷ محصول که بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد معرفی کند . این ۷ محصول عبارتن از سرویس پیشرفته جستجو ، جی میل ، گوگل کروم ، گوگل مپ ، یوتیوب ، اندروید و فروشگاه اینترنتی اندروید گوگل پلی است . در حال حاضر سیستم عامل اندروید ۲ میلیارد کاربر دارد ، بر همین اساس تا آخر هفته جاری گوگل هشتمین سرویس بالای ۱ میلیارد خود را به این لیست اضافه کند ، جدید ترین سرویسی که به این لیست اضافه خواهد شد گوگل درایو خواهد بود ، سرویس ذخیره سازی اطلاعات در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شد .

کمپانی بزرگ گوگل خبر یک میلیاردی شدن گوگل درایو را در کنفرانس خبری Google Cloud Next در شهر سانفرانسیسکو اعلام کرد . هرچند به هیچ وجه حاضر به گفتن اینکه تعدا کاربران سرویس گوگل درایو در چه زمانی دقیقا به یک میلیارد نفر خواهد رسید امتناع کرد . اما تا چند روز دیگر خود شرکت گوگل این خبر را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد . در واقع از زمانی که آخرین بروزرسانی گوگل درایو را دریافت کردیم مدت زمان زیادی گذشته است . گوگل در کنفرانس Google I/O سال جاری اعلام کرد که سرویس ذخیره سازی گوگل درایو در حال حاضر با ۲ تریلیون فایل ذخیره شده و ۸۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد . گوگل در سال جاری هیچ گزارشی از بروز رسانی این سرویس ارائه نداده است و به نظر می رسد گوگل در انتظار یک میلیاردی شدن کاربران این سرویس دارد .

شرکت گوگل در سال گذشته تعدادی از ویژگی های مبتنی بر یادگیری ماشین را برای کاربان خود ارائه داد ، همچنین ویژگی های متمرکز بر کسب و کار از جمله Tram Drives ، Drive File Stream را برای سرویس گوگل درایو ارائه داد . کمپانی گوگل همچنین در سال گذشته آخرین نسخه از ابزار Backup and Sync را برای سیستم عامل های مک و ویندوز معرفی کرد .

منبع techcrunch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up