گوگل به زودی با جستجوی تصاویر اطلاعات بیشتری را به نمایش در می آورد

گوگل اروپا و افریقا را به هم متصل می کند

نتایج جستجوی تصاویر گوگل در نگاه اول جزئیات زیادی را تصاویر را به کاربران نمایش نمی دهد، تصاویر معمولا در ابعاد کوچکتر در گوشه پایین سمت چپ، به همراه عنوان و آدرس صفحه و منبع می باشد. از اواخر این هفته نتایج جستجوی تصاویر در نسخه دکستاپ موتور جستجوی گوگل، اطلاعات جالب تری را ارائه خواهد داد. غول فناوری جستجوی اینترنتی قصد دارد در مکانی که تصویر در جستجو به نمایش در می آید آیکون های جدیدی را اضافه کند که اطلاعات بیشتری از ماهیت تصاویر را به کاربران ارائه دهد.

آیکون های جدید نشان می دهند که آیا تصاویری که می خواهید کلیک کنید منجر به ورود به یک صفحه جدید با محصولاتی برای فروش و یا دستورالعمل های تهیه غذا یا محتوای ویدویی می باشد. این آیکون ها در نگاه اول کوچک و محبوب به نظر می رسند، با حرکت دادن ماوس روی آیکون اطلاعاتی از تگ های تصویر  و حتی طول ویدئوی مورد نظر را به کاربران نمایش می دهد. در حالی که افزودن آیکون ها به جستجوی تصاویر تغییر بزرگی نیست، اما می تواند در جستجوی تصاویر مورد نظر و یا به دنبال کالای خاصی برای خرید هستید، به راحتی می توانید تصاویر مورد نظر خود را بین صدها عکس جستجو کنید و اطلاعات خوبی را بدست آورید.

گوگل ابعاد تصاویر را به طور کامل حذف نمی کند. کاربران در صورتی که بخواهند اطلاعات بیشتری از تصاویر را بدست بیاورند، کافیست تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنند با حرکت دادن نشانگر ماوس روی تصویر مورد نظر ابعاد عکس مورد نظر را مشاهده کنند. تا روزهای آینده این قابلیت برای تمام کاربران جهان در دسترس خواهد بود.

منبع engadget

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up