گوگل استریت برای آپلود عکس به روزرسانی شد

بدون شک یکیاز بهترین قسمت های جستجوی گوگل و گوگل مپ استریت ویو یا نمای خیابان آن است، کاربران می توانند با مشاهده به گوگل مپ دیدی وسیع خواهند داشت و می توانند به راحتی مسیرهای مختلف را تا مقصد خود مشاهده کنند. با این حال، استریت ویو در بسیاری از محله های کم اهمیت و کوچک در دسترس نمی باشد. خوشبختانه، به نظر می رسد گوگل برای این مشکل چاره ای اندیشیده است. گوگل به منظور گسترش و پوشش دهی تمام مناطق کوچک، با کمک مردم ساکن آن مناطق تصاویری از آن محله ها جمع آوری خواهد کرد.

بر اساس یک پست ویدیویی که در زیر ویرایش r / GoogleMaps توسط کاربر u / -JG- منتشر شده است به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش جدیدی به نام حالت رانندگی در برنامه street View می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر نمای خیابان خود را فقط با تلفن های آن ها بر اساس نظرات، به نظر می رسد که کاربران دیگر نیز این ویژگی جدید را در تلفن های خود مشاهده می کنند.

این ویژگی جدید باعث می‌شود که کاربران بتوانند عکس‌هایی که با دوربین خود از محله‌های مختلف گرفته‌اند را ثبت کنند.همان‌طورکه در ویدئو مشخص است، گزینه‌ی Driving Mode به‌راحتی ازطریق منو کناری اپلیکیشن استریت ویو دردسترس قرار می‌گیرد. زمانی‌که این گزینه فعال شود، کاربر می‌تواند با دوربین گوشی از محلی عکاسی کند که در آن قرار دارد.

بر اساس ویدئوی منتشر شده، گوگل قابلیت جدید را به نام Driving Mode (حالت رانندگی) را به گوگل استریت ویو اضافه کرده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند تصاویری که با دوربین خود از محله های کوچک ثبت کرده اند را به راحتی ثبت کنند. گزینه Driving Mode را می توانید در منوی کناری اپلیکیشن استریت ویو مشاهده کنید.

پیش از این، بیشتر مشارکت های به اشتراک گذاری تصاویر مستقیما در گوگل استریت ویو صورت می گرفت. بدون نیاز به تجهیزات خاصی، حالت رانندگی یا Driving Mode می تواند منجر به گسترش استریت ویو شود که در نهایت مناطق غیر قابل تشخیص شناسایی شوند. همچنین استریت ویو با این قبلیت می تواند به دیگر بازارهای جهانی راه یابد.

البته گوگل می خواهد از بارگذاری تصاویری با کیفیت پایین جلوگیری کند، به نظر می رسد با استفاده از یک فرایند بررسی دستی استفاده شود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوگل ویژگی جدید را برای عموم منتشر می کند یا خیر. ویژگی Driving Mode  در بسیاری از گوشی های هوشمند مشاهده نمی شود.

منبع androidcentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up