گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ دو سیم کارته معرفی شد

شرکت سامسونگ ، بزرگترین تولید کننده موبایل های هوشمند اخیرا مدل جدیدی از گوشی میان رده خود تحت عنوان گلکسی گلکسی جی ۷ را در کشور هند معرفی کرده است . این گوشی میان رده در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) سال جاری با قیمت ۲۱۰ یورو در رنگ های طلایی و مشکی عرضه خواهد شد

همانطور که انتظار می رفت گوشی هوشمند گلکسی جی ۷ سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی سوپرامولد (Super AMOLED) با کیفیت نمایش HD و دوربین دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ، هر سه دوربین این گوشی از دیافراگم f/1.9 استفاده میکنند . وظیفه تامین انرژی جی ۷ به وسیله ی باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری می باشد و سیستم عامل این گوشی به آخرین ورژن اندروید ۸ اوریو مجهز شده است .

گوشی هوشمند گلکسی جی ۷ دو سیم کارته سامسونگ از پردازنده اختصاصی خود سامسونگ که از هشت هسته سری پردازنده های اگزینوس ۷ و همراه با ۴ گیگابایت رم مجهز شده است . حافظه داخلی گلکسی جی ۷ ۳۲ گیگابایت می باشد و کاربران می توانند از طریق شیار کارت حافظه جانبی میزان ظرفیت حافظه این دستگاه را افزایش دهند . همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت جلوی گوشی قرار گرفته است و از دیگر قابلیت ها ، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری ، دوسیم کارته بودن ، رادیو FM و .. اشاره کرد .

در گزارشات بدست آمده هیچ گونه اطلاعاتی در مورد پشتیبانی گلکسی جی ۷ از دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ منتشر نشده است ، همچنین دکمه جانبی بیکسبی در این گوشی مشاهده نمیشود . به احتمال بسیار بالا گوشی گلکسی جی ۷ سامسونگ از دستیار صوتی بهرمند نخواهد شد .

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up