گوشی بعدی هواوی دارای یک حفره در نمایشگر خواهد بود

گزارش شده است که شرکت چینی هواوی قصد دارد محصول جدیدی با یک حفره در صفحه نمایش در پنل دستگاه کنار دوربین سلفی به بازار عرضه کند . بر اساس گزارش منتشر شده از رسانه ETNews ، گوشی هوشمند هواوی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۱۹ اینچی LCD خواهد شد و انتظار می رود هواوی محصول جدید خود را در سه ماهه آخر سال جاری وارد بازار کند .

حفره استفاده شده هواوی در صفحه نمایش ، به نظر می رسد یک روش منحصر به فرد برای افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی محسوب خواهد شد ، به لطف این حفره دیگر نیازی به جداسازی قطعات دستگاه برای کاربردهایی از جمله دوربین بازشونده در گوشی های Vivo ، Opoo Find X که برای افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه استفاده شده است . حفره استفاده شده در صفحه نمایش به وسیله صفحه نمایش به صورت کامل احاطه خواهد شد .

بر همین اساس ، تصاویری که رسانه ETNews منتشر کرده است نشان می دهد دوربین داخل حفره قرار داده شده است و اسپیکر و حسگرهای گوشی در حاشیه دستگاه قرار داده شده است . ( اگر چه فعلا مشخص نیست که هواوی تصمیم به استفاده از این حفره را در محصولات خود را دارد یا فقط این یک مدل اولیه جهت نمایش است ) . با این حال ، استفاده از حفره در گوشی های هوشمند باعث می شود که دیگر آن بریدگی را در گوشی های هوشمند شاهد نباشیم .

ETNews در گزارش خود اشاره به اینکه این حفره در کدام گوشی ها استفاده خواهد شد نکرده است  . ب این حال ، نقشه راه هواوی در اواخر سال گذشته منتشر شد و نشان می دهد این غول چینی قصد دارد در سال جاری دستگاه میت پرو و یک دستگاه گوشی هوشمند میت لایت عرضه کند .بر همین اساس ، اگر هواوی قصد استفاده از این حفره را داشته باشد به احتمال زیاد در پرچمداران خود استفاده خواهد کرد .

با این حال وجود حفره نمی تواند کسانی را که با بریدگی صفحه نمایش مشکل دارند راضی کند ، چون با وجود حفره قسمتی از صفحه نمایش از دست می رود .

منبع androidauthority

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up