کاهش شدید قیمت بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده


هفته ی گذشته ، قیمت اکثر ارزهای رمزنگاری شده با با شدت زیادی کاهش یافت .در حال حاضر دلیل قابل قبولی برای کاهش ارزش ارزهای دیجیتالی وجود ندارد . با طلوع آفتاب در روز جمعه ، معاملا تی که در اروپا و آسیا انجام می شد ، قیمت هر بیت کوین با ۷۳۵۰ دلار معامله می شد ، که این قیمت برای مدتی ثابت بود . اما در روز گذشته پس از گذشت از ساعت ۵:۵۰ شرقی و با ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه به وقت بریتانیا ، تنها با گذشت چند دقیقه قیمت ارز دیجیتالی بیت کوین بیش از ۲۰۰ دلار کاهش پیدا کرد . اما این پایان افت ارزش بیت کوین نبود ، با گذشت یک ساعت بعد سقوط ارزش ارز دیجیتالی بیت کوین ادامه داشت  و تا قبل از غروب آفتاب هر بیت کوین با ۷ هزار دلار معامله شد . اما در ساعت ۱:۰۶ دقیقه صبح روز بعد ، هر بیت کوین بت قیمت ۶،۸۹۴ دلار معامله می شد که بزرگترین ارز رمز نگاری شده با ۶٫۳ درصد کاهش در طول یک روز بود.

در حال حاضر ، بیت کوین با کاهش شدیت ارزش روبه رو شد ، اما سایر ارزهای رمز نگاری شده از جمله اتر ، ریپل و همچنین بیت کوین کش با سقوط ارزش بیشتری روبه رو شدند .

  •  ارز دیجیتالی اتر با ۱۵٫۴ درصد کاهش ، ۲۴۱ دلار معامله شد
  • ارز دیجیتالی ریپل با ۱۳٫۵ درصد کاهش ۰٫۲۸۵۷ دلار معامله شد
  • ارز دیجیتالی بیت کوین کش با ۱۵٫۸ درصد کاهش ۵۲۷٫۲۳ دلار کاهش داشت
  • ارز دیجیتالی لایت کوین با ۱۱٫۷ درصد کاهش ۵۹ دلار معامله شد

اگرچه علت کاهش ارزش ارزهای دیجیتالی مشخص نیست ، یک نظریه مطرح شده توسط تانیا آبروسیموا از FXstreet معتقد است که معرفی مراحل ثبت نام برای مبادله بیت کوین از شرکت شیپ شیفت ( Shapeshift ) جهت مبادله سریع ارز دیجیتالی بیت کوین ایجاد شد . ممکن است برخی از کاربران را از آینده بیت کوین وحشت زده کرده و برخشی از کاهش قیمت از دلایل افت ناگهانی ارزش بیت کوین بوده است . پس از سقوط ارزش ارز های رمز نگاری شده ، کلامن ساگس گفته بود : در آیند ای نزیک ، برای راه اندازی معاملات بیت کین برنامه هایی را برای اجرای این پروژه در نظر دارد گه اجرایی خواهد شد . در حالی که قبل از سقوط ارزش ارزهای رمز نگاری شده ، روزهای خوب و سودآوری را تجربه کردند . اما کمیسیون بورس اوراق بهادار امریکا ، برخی از مبادلات ارزهای مبتنی بر بیت کوین را فاقد اعتبار و مردود اعلام کرد .

منبع businessinsider

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up