کارمند دولت ایالات متحده امریکا متهم به استخراج غیر قانونی ارز دیجیتالی شده است

کریستوفر ناپلس، سرپرست عملیات فناوری اطلاعات دفتر ریورهد واقع در شهر سافلوک در ایالت نیویورک، از موقعیت خود برای قرار دادن تجهیزات استخراج رمزنگاری در دفتر ریورهد سوء استفاده کرده است. بر اساس بیانیه ای که خبرگزاری AP منتشر کرده است، ناپلس ادعا می کند که 46 دستگاه برای استخراج ارز دیجیتال در مکان هایی مانند پنل دیواری برق که بدون استفاده بود یا در زیر کف اتاق جا سازی کرده است، اقدام به استخراج غیر قانونی رمز ارز کرده است. استخراج رمزارزها فرایندی بسیار پر هزینه است که گاهی اوقات نیاز به سخت افزار خاصی برای انجام این کار نیاز است و همچنین هزینه های مصرف برق با استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال بسیار بالا می رود. تجهیزاتی که برای استخراج رمز ارز استفاده می شود مقدار قابل توجهی گرما تولید می کند.

یکی از وکلای محلی به نام تیموتی سینی، در این بیانیه اظهار کرد:با توجه به مقدار قابل توجه برق مصرفی هنگام فرایند استخراج ارزهای دیجیتال، ماینرها باید قبل از شروع نحوه تأمین و پرداخت برق مصرفی و انرژی لازم برای سرمایش سخت‌افزار را در نظر بگیرند. ناپلس نحوه پرداخت این هزینه‌ها را به دوش مالیات‌دهندگان انداخته بود.اقدامات ناپلس باعث افزایش شش هزار دلاری هزینه برق مصرفی سافولک شده است و به همین دلیل، دادگاه او را به اتهامات حقوقی مختلفی از جمله سرقت اموال گران‌بها متهم کرده است.

بر اساس بیانیه ای که تیموتی سینی(وکیل منطقه شهرستان سافولک) منتشر کرده است: استخراج ارز رمزنگاری شده به منابع عظیم مالی نیاز است و استخراج کنندگان باید نحوه تامین هزینه های سخت افزار و هزینه های برق و سرمایشی را بررسی کنند. سینی افزود: ناپل راهی غیر قانونی را برای انجام این کار پیدا کرده بود که متاسفانه هزینه های آن را به دوش مالیات دهندگان انداخته بود. در ادامه این بیانیه ادعا شده است که کریستوفر ناپلس باعث افزایش 6 هزار دلاری هزینه برق در شهرستان سافولک شده است. ناپل با تعدادی از دعاوی حقوقی مانند جرم کلان رو به رو است و می تواند به 15 سال زندان محکوم شود. دادگاه ناپل را بدون نیاز به قید وثیقه آزاد کردند.

وکیل این پرونده در نشست خبری اعلام کرد: ما نمی پذیریم افرادی که کارکنان استان هستند، پول مالیات دهندگان را به سرقت ببرند و از منابع دولتی به طور غیر قانونی برای منافع شخصی خود استفاده کنند.

منبع cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up