ویندوز ۱۰ موبایل در آوریل ۲۰۱۸ بروزرسانی می شود

در روز گذشته وب سایت پشتیبانی محصولات مایکروسافت بروز رسانی های جدیدی را دریافت کرده است و در بین لیست بروزرسانی های فصل بهار بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل درماه آوریل سال جاری (۲۰۱۸) دیده می شود . در سایت پشتیبانی مایکروسافت آمده است :

دریافت بروزرسانی سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل

زمانی که بروزرسانی سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل در دسترس قرار بگیرد ، سیستم عامل ویندوز به صورت خودکار این بروزرسانی را دریافت و نصب می کند . بروز رسانی فصل بهار شامل ویژگی های جدید و همچنین سیستم عامل گوشی بهبود می یابد و عملکرد خوبی پیدا می کند .

همچنین کاربران می توانند بصورت دستی اقدام به آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل خود کنند ، برای اینکار کاربران ابتدا باید به لیست برنامه ها رفته سپس گزینه تنظیمات و در نهایت به قسمت بروزرسانی و امنیت و در هایت بروز رسانی موبایل و در نهایت لیست بروز رسانی های دستگاه خود را چک کنند . توجه داشته باشید ، در زمان بروزرسانی ممکن است برای هر سازنده ای ، مدل و یا کشور ، اوپراتور و سرویس دهنده بخواهد محدودیت های سخت افزاری و سایر محدودیت ها را اعمال کند .

در هر حال میتوانید به صفحاتی که می توانند بروزرسانی آوریل ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ را ارائه میکنند بروید ، متوجه می شوید که نام هیچ دستگاه موبایلی در لیست بروزرسانی ها موجود نمی باشد . در هر حال باید منتظر ماند تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد ، مایکروسافت در کنفرانس پیش رو اگر در مورد آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل صحبت نکند به احتمال زیاد بروزرسانی منتشر نمی شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up