ویندوز 10در آپدیت Sun Valley آیکون های دهه 95 را حذف می کند

در ماه ژانویه (بهمن ماه)، وب سایت (arstechnica) گزارشی را در مورد انتشار به روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 10 مایکروسافت با کد نام (Sun Valley) منتشر کرد. در آن گزارش ادعا شده بود که روزرسانی سان ولی ویندوز 10 را از لحاظ بصری به طور گستره جوان سازی می کند تا مایکروسافت رابط کاربری بهتری را به کاربران خود ارائه کند.

در هفته ی گذشته، ویندوز لیتست(Windows Latest) جزئیات جدیدی را درباره ی به روزرسانی جدید ویندوز 10 منتشر کرده است. در این به رزورسانی به نظر می رسد مجموعه جدیدی از آیکون ها در مسیر C: \ Windows \ System32 \ Shell32.dll جایگزین آیکون های کلاسیک ویندوز شده اند که مربطو به دوران ویندوز 95 می باشند.

تغییرات آیکون های ویندوز 10 کمی تعجب بر انگیز می باشند. بسیاری از آیکون های جدیدی که جایگیزین آیکون های قدیمی خواهند شد، شباهت بسیار زیادی به نسخه های تقریبا 30 سال گذشته می باشند.نمادهای قدیمی مانند فلاپی دیسک در مجموعه آیکون های جدید باقی مانده اند و تغییرات بسیار کمی در استایل آن ها اعمال شده است که زیاد به چشم نمی آید.

در مورد آیکون های مربوط به فلاپی دیسک، تجهیزات قدیمی تر به نظر می رسند. درایورهای آیکون های قدیمی نشانه هایی از سبک مربوط به تحهیزات زمانی دهه 1990 به نمایش در می آورند.اما نمادهای جایگزین بیشتر شباهت زیادی به تجهیزات اواخر دهه 1970 یا 1980 دارند.

کاربران ویندوز 10 می توانند آیکون های جدید را همراه تغییرات بصری دیگیری در به روزرسانی سان والی 21H2 را در ماه اکتبر (آبان 1400) دریافت کنند.ما انتظار داریم آیکون های جدیدی که در به روزرسانی جدید ویندوز 10 منتشر خواهد شد گوشه های بسیاری از پنجره ها گرد و آیکون های فایل اکسپلورر تغییرات خوبی داشته باشند و در منوی استارت و برنامه های داخلی آیکون ها تغییرات خوبی را شاهد باشیم.

منبع arstechnica

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up