وروس کرونا باعث تعطیلی کارخانه تولید گوشی هوشمند گلکسی Z فیلیپ شد

تعطیلی شرکت سامسونگ به دلیل کرونا ویروس

بیماری اپیدمی کرونا ویروس تجارت جهانی را به هم ریخته است، شیوع این ویروس روزانه در سراسر جهان گزارش می شود. در خال حاضر بیش از ۴۰۰ بیمار مبتلا شده به ویروس کرونا در کشور کره جنوبی تحت درمان قرار دارند و نگرانی ها از افزایش مبتلایان به این ویروس بیشتر شده است. کارخانه های تولیدی شرکت سامسونگ نیز تحت تاثیر اپیدمی ویروس کرونا قرار گرفته است و خسارت های بسیاری را به غول کره ای وارد کرده است. این شرکت در روز گذشته تایید کرد که پس از آنکه آزمایش ویروس کرونا در یکی از کارماندان مثبت اعلام شد، در حال تعطیل کردن یکی از کارخانه های تولید گوشی های هوشمند خود در شهر Gumi کره جنوبی است.

کارخانه گومی سامسونگ حدود ۲۰۰ کیلومتری شهر سئول در کره ی جنوبی واقع شده است. در حالی که بسیاری از گوشی های هوشمند سامسونگ در کشور ویتنام تولید می شوند، برخی از گوشی های برتر آن ها هنوز در کروه ی جنوبی تولید می شوند. در حال حاضر، هر دو گوشی تاشوی گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ که به تازگی عرضه شده اند، در کارخانه گوی تولید می شوند. این  شرکت اعلام کرد که کارخانه تولید گوشی های هوشمند (گومی) تا ۲۴ فویه تعطی  خواهند بود. سامسونگ در تلاش است تا مانع  از ابتلای دیگر کارمندان خود به این ویروس شود. بر اساس یک گزارش محلی: کارمدنی که  با کارمند آلوده شده ب این ویروس درتماس بوده اند  قرنطینه شده اند. همچنین  ورودکارمندان به محل کار کارمند آلوده نیز تا ۲۵ فوریه ممنوع می باشد.

گفته می شود  که  کارمند آلوده به ویروس کرونا عضو بخش  بی سیم گوشی هاای هوشمند این شرکت بوده است. سامسونگ با استفاده از سیستم اطلاع رسانی پیامکی به کارمندان خود اعلام کرده است که این کارخانه برای اقدامات ضدعفونی و پاکسازی تعطیل خواهد شد. سامسونگ به کارمندان خود  توصیه می کند که هنگام برگشت به محل کار خود در روز دوشنبه  برای محافظت از خود حتما از ماسک  شخصی استفاده کنند. سامسونگ همچنین توصیه کرده است که کارمندان از سفرهای داخلی خودداری کنند و برای انجام جلسات کاری از کنفرانس های ویدئویی استفاده کنند. سفرهای داخلی اتوبوسی بین دفتر مرکزی سامسونگ به کارخانه گومی نیز به حالت تعلیق درآمده است.

با تعطیل شدن این کارخانه تا آخر هفته، سامسونگ اعلام کرد که تاثیری بر تولید گوشی های هوشمند بسیار کم خواهد بود.  با این حال، اوضاع کارخانه تا شرایط ایدا آل خود فاصله ی زیادی دارد. این شرکت در حل تولید گلکسی Z Flip است و هرگونه تعطیلی طولانی مدت این کارخانه، پاسخگویی به تقاضای زیاد این سری از گوشی ها برای سامسونگ دشوار خواهد بود.

منبع sammobile

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up