وب سایت یوتیوب به صورت PWA در درسترس می باشد

اپلیکیشن محبوب یوتیوب در حال حاضر به صورت بومی در ویندوز در دسترس نمی باشد. اما با ظهور برنامه های پیش رونده وب (PWAs)  این مشکل تا حدودی حل شده است. بر اساس گزارش منتشر شده، یوتیوب به صورت PWA از طریق مرورگر کروم در هر دو سیستم عامل کروم او اس و ویندوز به نمایش در می آید.

البته این ویژگی قبلا به صورت محدودی برای یک سری از کاربران در دسترس بود، اما به نظر می رسد گوگل تصمیم گرفته است این ویژگی را برای تمامی کاربران در دسترس قرار دهد. این بدان معناست که اکنون کاربران ویندوز می توانند برای دسترسی به این اپلیکیشن یک میانبر را روی منوی استارت یا تسک بار ویندوز قرار دهید.

اما مدیریت این حالت چندان مشخص نیست که با وجود اینکه یوتیوب در داخل کروم اجرا می شود را می توان مانند هر برنامه ی دیگری که در سیستم عامل نصب شده است را مدیریت کرد، یا مانند هر برنامه دیگری از روی سیستم عامل پاک کرد.

کاربران برای نصب برنامه یوتیوب در حالت پیشرونده وب، باید با مرورگر کروم وارد این وب سایت شوند و سپس در سمت راست نوار آدرس با کلیک روی دکه + کلیک کنید. بلافاصله این قابلیت بر روی سیستم عامل شما نصب می شود و می توانید در حالت آفلاین هم از یوتیوب استفاده کنید. امیدواریم گوگل در آینده امکان دانلود ویدئو و تماشای آفلاین ویدئوها را ارائه کند.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up