وان پلاس ۶ در شرایط نور زیاد مشکل تنظیم نور در صفحه نمایش دارد

طی چندین هفته گذشته بسیاری از کاربران گزارشاتی در مورد مشکل تنظیم نور در گوشی هوشمند وان پلاس ۶ گزارش داده بودند . در این گزارشات آمده است ، کاربران زمانی که در شرایط نوری شدید در مکان های آفتابی قرار می گیرند ، صفحه نمایش دستگاه وان پلاس ۶ دچار کمو زیاد شدن نور می شود . مشکل گزارش شده صفحه نمایش گوشی وان پلاس ۶ زمانی ظاهر می شود که در تنظیمات دستگاه گزینه روشنایی تطبیقی (Adaptive Brightness) فعال باشد .

در هنگامی که این گزینه فعال باشد ، گوشی در مکان های پر نور قرار بگیرد برای تنظیم نور صفحه نمایش دچار اختلال می شود و تغییرات نور در صفحه نمایش برای کاربران آزار دهنده است . بیشتر وجود رنگ های روشن سیاه و سفید در صفحه نمایش باعث می شود تغییرات موسان نور صفحه نمایش بیشتر از هر زمان دیگری مشخص شود . اگرچه وجود این مشکل برای کاربران  آزار دهنده است ولی در عملکرد گوشی هیچ خللی ایجاد نمی کند .

تاکنون کاربران بسیاری در انجمن‌های XDA و One Plus این مشکل را گزارش کرده‌اند؛ ولی باتوجه به حجم نه‌چندان گسترده‌ی شکایت‌ها، به‌نظر می‌رسد که این مورد تمامِ کاربران را تحت‌تأثیر خود قرار نداده است و فقط بخش کوچکی از دارندگان One Plus 6 از آن رنج می‌برند.

کارشناسان کمپانی وان پلاس ، این مشکل را به احتمال زیاد توسط یک بروزرسانی نرم افزاری رفع خواهند کرد . گویا این مشکل از ارائه نسخه ۵٫۱٫۸ برای Oxygenos به بعد مشاهده می شود . کاربران زیادی در انجمن های XDA و وان پلاس این مشکل را گزارش کرده اند ، در حال حاضر این گزارش حجم زیادی ندارد و به نظر می رسد بخش کوچکی از دارندگان گوشی هوشمند وان پلاس ۶ دچار این اختلال شده اند .

منبع androidpolice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up