هدفون بی سیم هوشمند لنوو با 25 ساعت شارژدهی معرفی شد

هدفون بی سیم لنوو

لنو با ورود به حوزه ای که قبلا در آن ناشناخته بوده است، به گسترش محصولات خود ادامه می دهد. این شرکت به تازگی هفتمین رویاداد سالانه فناوی جهانی The World خود را برگزار کرده است که در آن از محصولات جدیدی از جمله تبلت های جدید Tab p12 Pro و Tab p11 5G android رونمایی کرده است. غول فناوری چینی همچنین هدست بی سیم جدیدی با نام Lenovo Smart Wireless Earbuds را روانه بازار کرده است.

ایربادز بی سیم لنوو علاوه بر اینکه میتوان همراه با رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند استفاده کرد، 25 ساعت عمر باتری مفید را ارائه می دهد و همچنین در بین رقبای خود از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. لازم به ذکر است که لنوو ایربادز جدید خود را در بخش لوازم جانبی ظاهر کرده است و امیدوار است بتواند با هدفون وایرلس خود تاثیر بسزایی در بازار داشته باشد. هدفون وایرلس جدید لنوو از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند و می تواند به طور یکپارچه با دستگاه های ویندوزی و اندرویدی همگام سازی شود.

لنوو هدست بی سیم جدید خود را به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) مجعز کرده است که برای ارائه یک تجربه صوتی همه جانبه بسیار مناسب است. با این حال، اگر قابلیت حذف نویز ANC را فعال کنید باتری دستگاه به سرعت تخلیه می شود، زیرا این دستگاه با فعال بودن حذف نویز ANC فقط می تواند 5 ساعت شارژدهی داشته باشد. البته با یکبار شارژ در کیس ایرباد می تواند 25 ساعت فعالیت صوتی را ارائه دهد. هدفون بی سیم جدید لنوو دارای شارژر USB-C و همچنین شارژر بی سیم Qi است. همچنین از استاندارد IPX4 که در برابر آب مقاوم است پشتیبانی می کند.

هدفون بی سیم لنوو به زودی در ایالات متحده با قیمت 99 دلار به فروش می رسد، اما مشخص نیست که لنوو در بازار جهانی با چه قیمتی عرضه خواهد کرد ولی احتمالا با قیمت 100 دلار عرضه خواهد شد.

منبع gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up