نمایش ویدئوهای اینستاگرام و تیک تاک در جستجوی گوگل آزمایش می شود

در آینده ای نزدیک میتوانیم ویدیوهای مورد علاقه ی خودمان را بدون باز کردن اپلیکیشن های تیک تاک و اینستاگرام پیدا کنیم. بر اساس گزارش وب سایت TechCrunch، گوگل در حال آزمایش ویژگی جستجوی جدیدی است که کلیپ های اینستاگرام و تیک تاک را برای کاربران به نمایش در می آورد. گوگل در ادامه گزارش خود اعلام کرده است: این ویژگی جدید در حال آزمایش می باشد و کاربران می توانند از طریق مرورگر خود در اندروید و iOS به این قابلیت دسترسی داشته باشند. در حال حاضر گوگل اعلام اعلام نکرده است که کاربران کدام کشورها به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.

این غول اینترنتی سال هاست که در تلاش است قابلیت های جدیدی به جستجوی ویدئوها در موتور جستجوی خود ارائه کند، اما به طور معمول تمرکز گوگل بیشتر روی ویدئوهای کامپیوتر شخصی بوده است که به طور اختصاصی در وب سایت هایی مانند یوتیوب و .. می باشد. اما گوگل می خواهد استراتژی خود را تغییر دهد و در آینده ای نزدیک ویدئوهای شبکه های اجتماعی نیز در نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهند شد.

اما این یک استاتژی شگفت آور نیست. با این حال اگز این آزمایش موفقیت آمیز باشد، کاربران به راحتی می توانند ویدئوهای مورد علاقه ی خود در شبکه های اجتماعی را به راحتی با جستجو در گوگل پیدا کنند و دیگر نیازی به باز کردن اپلیکیشن های مختلف نمی باشند.

منبع engadget

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up