نسخه تحت وب اسکایپ با قابلیت مکالمه تصویری به روز رسانی شد

به روز رسانی نسخه تحت وب اسکایپ

شرکت مایکروسافت در هفته ی گذشته نسخه ی تحت وب اپلیکیشن اسکایپ(Microsoft Skype) را به روز رسانی کرد. در این به روز رسانی کاربران قادر خواهند بود با استفاده از مرورگرهای گوگل کروم (Google Chrome) و مایکروسافت اج (Microsoft Edge) بدون نیاز به اپلیکیشن مستقل اسکایپ، از ویژگی هایی نظیر تماس ویدویی با رزولوشن HD و ضبط تماس ها استفاده کنند. پیش از این، این قابلیت ها در نسخه وب اسکایپ در دسترس نبود. در این به روز رسانی نسخه تحت وب اسکایپ، از طراحی جدیدتری استفاده شده است که شباهت زیادی به آخرین نسخه اسکایپ دارد. در این به روز رسانی تغییرات دیگری نیز در نسخه تحت وب اسکایپ داده شده است که بسیار کاربردی خواهند بود.

در این به روز رسانی، بخش جدیدی اضافه شده است که به کاربران این امکان را میدهد تا هربار کسی شمارا منشن کرد و یا شما را نقل کرد، آن را مشاهده کنید و با خبر شوید. همچنین از دیگر قابلیت جدیدی استفاده شده است که می توان به وسیله ی ایموجی ها به پیام ها عکس العمل نشان دهد. به شما این امکان را  می دهد که اگر فردی به پیام شما از طریق ایموجی عکس العمل نشان داد، بدون آنکه در لیست مکالمات جستجو کنید از طریق پنل نوتیفیکیشن  آن را مشاهده کنید. همچنین ویژگی های جدیدی اضافه شده است که می توانید در مکالمات فردی جستجو کنید.

skype web supportedنسخه جدید تحت وب اسکایپ فقط در مرورگرهای مایکروسافت اج و گوگل کروم قابل اجرا خواهد بود و همچنین در مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم مانند (Brave و Vivaldi) در دسترس خواهد بود. در حال حاضر در سایر مرورگرهای فایر فاکس، سافاری و یا اپرا پشتیبانی نمی شود.

منبع theverge

نسخه تحت وب اسکایپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up