نرم افزار رایگانی که سخت افزار کامپیوتر شما را برای ارتقا به ویندوز 11 بررسی می کند منتشر شد

ویندوز 11

در هفته گذشته مایکروسافت جدیدترین نسخه سیستم عامل خود (ویندوز 11) را به طور رسمی معرفی کرد. ویندوز 11 با تغییرات جذابی که نسبت به نسخه 10 دارد توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، اما نسخه جدید ویندوز الزامات خاصی را دارد که احتمالا بیش از نیمی از رایانه های شخصی سخت افزار مورد نیاز را برای به روزرسانی سیستم عامل خود ندارند

. سیستم عامل جدید مایکروسافت نیازمند سخت افزاری کاملا متفاوت می باشد و همین موضوع باعث می شود بسیاری از کاربران ویندوز قادر به دستیابی به نسخه جدید ویندوز نباشند. با این حال گفته می شود که دو سوم از کامپیوترهای موجود در جهان قادر به اجرای سیستم عامل جدید مایکروسافت نیستند. البته در وب سایت های معتبر حداقل مشخصات سخت افزاری برای استفاده از ویندوز 11 منتشر شده است، اما مایکروسافت نیز برای اینکه به کاربران ویندوز کمک کند تا بدانند که آیا دستگاهشان از ویندوز 11 پشتیبانی می کند، نرم افزاری با نام WhyNotWin11 خود را منتشر کرد.

این ابزار به صورت کاملا خودکار در ویندوز فعالیت می کند و پس از ببرسی تمامی اجزای سخت افزای کامپیوتر، اطلاعاتی را به کاربر ارائه می کند و مشخص می کند که به چه دلایلی امکان نصب ویندوز 11 را روی کامپیوتر شخصی خود ندارند.

برای دانلود این ابزار با استفاده از طریق این لینک می توانید آن را نصب و استفاده کنید.

 

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up