موتور جستجوی Picular برای طراحان گرافیک

روز گذشته ابزار جدید طراحان گرافیک با نام Picular معرفی شد ، این ابزار به طراحان گرافیک کمک می کند تا رنگ متناسب خود را جستجو کنند . این ابزار از جستجوی تصویری گوگل برای نمایش رنگ ها استفاده می کند . پیکالر ، نوعی متور جستجوی رنگ ها می باشد ، کاربران و طراحان گرافیک می توانند با وارد کردن کد مربوط به رنگ مورد نظر در قسمت نوار جستجوی این ابزار ، به رنگ های مربوط به آن کد رنگ دست پیدا کنند . ابزار جستجوی پیکالر (Picular)  از موتور جستجوی Google استفاده می کند و به نوعی قابلیت Color Picker (برگزیننده ی رنگ )  را مبتنی بر اینترنت را برای کاربران ارائه می دهد .

به عنوان مثال : اگر شما در نوار جستجوی پیکالر کلمه ( بیابان) را جستجو کنید ، این ابزار ابتدا ۲۰ نتیجه تصاویر اول جستجوی گوگل را مورد بررسی قرار می دهد و بیشترین رنگ هایی را که در جستجو تکرار شده است را در قالب طرح کاشی برای شما به نمایش در می آورد . رنگ هایی که در نتیجه جستجو برای نمایش مشاهده می شود را می توان با کلیک کردن روی هر کاشی ، کد رنگ RGB مربوط به رنگ انتخاب شده در حافظه کامپیوتر ذخیره می شود و به راحتی می توانید کد رنگ مربوطه را در پروژه خود استفاده کنید.y

ابزار Pcular ، یک روش سریع و بسیار راحتی برای بدست آوردن ایده های جدید رنگی است تا از نتایج بدست آمده برای طرح های خود استفاده کنید . همچنین می توانید در این ابزار از نتایج جستجوهای مختلفی استفاده کنید و با راحتی نتایج جستجوی خود را مشاهده کنید . برای شروع می توانید کلماتی مانند  peace ” صلح ” ، Dreamy ” رویایی ” و Desire به معنای میل را جستجو کنید و رنگ های متناسب با کلماتی که جستجو کردید رنگ ها را برای شما به نمایش در می آورد .

ابزار جستجوی رنگ Picular توسط یک شرکت سوئدی طراحی دیجیتالی با نام Future memories تولید شده است . بر اساس پزارش منتشر شده از این شرکت ، ۱۵ هزار نفر از این ابزار به صورت آزمایشی استفاده می کنند تا رنگ های مورد نظر خود را برای موضوعات خود پیدا کنند . البته برای اینکه بتوانید رنگ مناسبی برای پروژه خود انتخاب کنید ، باید خلاقیت در طراحی و زیبا شناسی را داشته باشید و ابزار پیکالر فقط دستیابی به رنگ مورد نظر را سریعتر می کند .

ین ابزار را می توانید از اینجا مشاهده کنید

منبع fastcompany

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up