مرورگر گوگل کروم تب های گورهی را بازگردانی می کند

گوگل ویژگی جدیدی را به مرورگر کروم معرفی کرده است که امکان ایجاد کردن تب های گروهی را به کاربران می دهد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تب ها را به صورت مرتب در یک دسته بندی با یک برچسب در کنارهم قرار دهید. تنها مشکلی که در مورد گروه بندی تب ها وجود دارد این است که ممکن است کاربران به طور تصادفی تب های گروهی را ببندند و برچسب گذاری از بین می رود و زمانی که برای باز کردن آن به History مراجعه کند، هیچ اثری از تب های بسته شده وجود ندارد و قادر به پیدا کردن صفحه مورد نظر نخواهد بود.

بر همین اساس گوگل در به روز رسانی کروم کاناری (Chrome Canary) گوگل این مشکل را برطرف کرده است و تب های گروهی در منوی History سازماندهی می شوند. هنگام بازیابی صفحات موردنظر، کل گروه برگه های مورد نظر با هم بازیابی می شوند، به طوری که گویا هرگز این گروه برگه بسته نشده است.

کاربران می توانند تب ها را به صورت تک تک و مستقل از گروهی که برچسب گذاری کرده اند ببندند. زمانی که کاربر برگه مورد نظری را بازیابی کند، گروهی که مربوط به آن برگه بود دوباره ایجاد می شود.

اگر خود گروه بسته شود، زمان بازگردانی آن گروه تمامی تب های داخل آن نیز بازگردانده می شوند. همانطور که قبلا اشاره شد، این قابلیت در حال حاضر در کروم کاناری ایجاد شده است و تا چند هفته دیگر برای تمامی کاربران مرورگر کروم ارائه خواهد شد.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up