مرورگر مایکروسافت اج سطح دشواری شکستن رمز عبور را به شما می گوید

مایکروسافت اج سطح دشواری شکستن رمز عبور را به شما می گوید

مایکروسافت در حال کار بر روی پروژه بازنگری کامل مرورگر Edge خود با نام ققنوس “Phoenix” است. اما قبل از اینکه این پروژه تکمیل شود، ممکن است مایکروسافت چندین ویژگی جدید مفید دیگر را به این مرورگر اضافه کند تا از تجربه مروری روان در یک محیط امن را برای کاربران ارائه دهد. انتخاب رمز عبور پیچیده می تواند از مانع ورود هکرها به حساب های کاربری شود و همچنین انتخاب رمز عبور پیچیده ممکن است برای کاربران دشوار باشد. اما مایکروسافت اکنون قصد دارد با مرورگر اج به کاربران در فرایند انتخاب رمزعبور پیچیده کمک کند. مایکروسافت اکنون در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که سطح دشواری شکستن رمز عبور را هنگام تایپ رمز عبور خود در مرورگر اج را نشان می دهد.

بسیاری از وب‌سایت‌ها به صورت زنده نشانگر دشواری رمز عبور را برای کمک به کاربران در انتخاب رمز عبور قوی کمک می‌کنند که شکستن آن توسط هکرها دشوار است. با این حال، نشانگر رمز عبور داخلی اج به کاربران اطمینان حاصل می کند که نقاط قوت رمز عبور در هر وب سایتی که در آن ثبت نام می کنند نمایش داده می شود. نشانگر رمز عبور داخلی مایکروسافت اج سه سطح دشواری را نشان می دهد: ضعیف(Weak)، متوسط(Moderate) ​​و سخت(Difficult). کاربر باید همیشه هدف خود در انتخاب رمز عبور را برای دستیابی به وضعیت سخت قرار دهد، زیرا به این معنی است که هکرهای بد برای شکستن رمز عبور سخت باید وقت و انرژی بسیاری روی آن بگذارند.

علاوه بر نمایش سطح دشواری رمزهای عبور، مرورگر اج Edge همچنین یک رمز عبور قوی را قبل از شروع تایپ ایجاد کرده و به شما توصیه می کند. اما اگر چیزی در ذهن دارید، می توانید پیشنهاد را نادیده بگیرید و به تنهایی یک رمز عبور قوی ایجاد کنید. برای ایجاد یک رمز عبور قوی، آن را طولانی و از کاراکترهای خاص استفاده کنید.

مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش نشانگر قدرت رمز عبور داخلی با کاربران Edge Dev و Canary Channel است، کروم قناری نیز همین ویژگی را دارد. اما طبق گفته Leopeva64-2، که ابتدا این عملکرد را مشاهده کرد، پیاده‌سازی راه‌حل داخلی مایکروسافت کمی پیشرفته‌تر از Google در Chrome Canary است. می توانید Edge Dev یا Canary را از اینجا دانلود کنید.

منبع mspoweruser

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up