مدیرعامل ای ام دی از فروش بالای کنسول نسل نهم هیجان زده است

مدیر عامل شرکت ای ام دی (AMD) لیزا سو، پس از سخنرانی اصلی خود در CES 2021 و رو نمایی از پردازنده های سری رایزن ۵۰۰۰، در یک چلسه ی پرسش و پاسخ آنلاین با خبرنگاران منتخب شرکت کرد. بر اساس گزارش منتشر شده، متن مصاحبه مدیرعامل شرکت ای ام دی توسط VentureBeat منتشر شده است. در این مصاحبه در مورد موضوعات مختلفی بحث شده است که مهم ترین آن ها در مورد عرضه ی کنسول های نسل نهمی بود توسط شرکت سونی و ای ام دی را اندازی شد، زیرا جدیدترین نسل از کنسول های بازی سونی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و سری اس از پردازنده های شرکت ای ام دی (AMD) استفاده می کنند. لیزا سو در این مصاحبه اعلام کرد که شرکت ای ام دی از فروش فوق العاده کنسول های نسل جدید احساس خوشحالی می کند و تقاضای کنسول های بیشتری نسبت به آنچه پیش بینی شده بود وجود دارد.

ما از عملکرد فوق العاده آخرین نسل از کنسول های بازی بسیار هیجان زده هستیم. کنسول های نسل جدید با عملکرد فوق العاده ی که نشان دادند باعث شده است تمامی موجودی کنسول های نسل نهم به اتمام برسد. مدیر عامل ای ام دی به سختی تولید کنسول های نسل نهم اشاره می کند و می گوید اگر به نحوه تولید این کنسول ها نگاه کنید متوجه می شوید که میلیون ها واحد از قطعات مختلف در هر دو کنسول سونی و مایکروسافت به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند و عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده اند. با توجه به گزارش فروش نسل جدید کنسول های بازی، تقاضای بیشتری از آنچه که فکر می کردیم وجود دارد . ما در تلاش هستیم تا ظرفیت تولید پردازنده های مخصوص کنسول های بازی را افزایش دهیم. ما از همکاری با شرکت های سونی و مایکروسافت بسیار خوشحالیم، این دو شرکت استراتژی متفاوتی دارند اما ما با هردو شرکت بزرگ همکاری بسیار خوبی داشته ایم.

هر دو شرکت سونی و مایکروسافت اعلام کرده اند که کنسول های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری اس رکورد فوق العاده ای در فروش به ثبت رسانده اند. اما وضعیت عرضه کنسول های نسل جدید مانند عرضه کارت های گرافیک نسل جدید وخیم نمی باشد، در حال حاضر کارت های گرافیک نسل جدید شرکت های ای ام دی و انویدیا در بازار موجود نمی باشند، در صورت موجود شدن به دلیل تقاضای بسیار بالا و موجودی بسیار کم آن ها، قیمت ها بسیار بالا می رود. متاسفانه، مدیران هر دو شرکت ای ام دی و انویدیا اعلام کرده اند که قرار نیست تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ این وضعیت بهبود یابد.

منبع wccftech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up