محاسبه دقیق تر طول عمر باتری با فناوری جدید مایکروسافت

suface Duo

مایکروسافت بار دیگر وارد بازار گوشی های هوشمند شده است و این بار به نظر می رسد اعمر باتری از دیگر مسائل مهمی است که این شرکت روی آن تمرکز کرده است. این مسئله به ویژه در مورد سرفیس Duo که فوق العاده نازک می باشد که ضخامت آن تنها ۴٫۸ میلی متر است. مایکروسافت اخیرا درخواست ثبت اختراعی را در مورد اطلاعات بیشتر در مورد طول عمر باتری ثبت کرده است، که ردموندی ها امیدوارند که به کاربران کمک کنند با دقت بیشتری طول عمر باتری دستگاه های خود را محاسبه کنند.

با استفاده از فناوری جدید مایکروسافت، دستگاه شما طول عمر باتری را با دقت بیشتری محاسبه می کند و سپس سناریوهای مختلفی را برای نحوه استفاده بهینه تر از دستگاه برای افزایش طول مدت زمان استفاده از دستگاه قبل از شارژ آن پیشنهاد می کند. مایکروسافت برای مدیریت انرژی در دستگاه ها از یک رابط کاربری اختصاصی روی صفحه نمایش تمام اطلاعات را نمایش می دهد. این اطلاعات به کاربر اعلام می کند که هرکدام از فرایندهای در حال اجرا چه میزان انرژی را مصرف می کنند و با توجه میزان باقی مانده شارژ باتری، اعلام می کند که تا چه مدتی می توانند از دستگاه استفاده کنند.

در هر حال، فناوری جدید مایکروسافت به دلیل اطلاع رسانی از میزان عمر باتری برای کاربران جالب خواهد بود، در حالی که اکثر شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند از مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند که الگوهای رفتاری کاربران را آموزش می بینند و سپس به طور خودکار تنظیمات دستگاه و نمایشگر را بر همین اساس تنظیم میکنند تا میزان استفاده از باتری بهینه تر شود. فناوری جدید مایکروسافت که ادعا می کند محاسبه ی دقیقی از انرژی اپلیکیشن ها را مدیریت می کند به کاربران این امکان را میدهد بر اساس نیازهای خودشان مصرف انرژی را به صورت بهینه مدیریت کنند.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up