مایکروسافت گوشی اندرویدی عرضه خواهد کرد

با لغو شدن ادامه پروژه ی سرفیس فون به دلایل نامعلوم ، پیش بینی می شود شرکت بزرگ مایکروسافت در فکر ارائه گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید می باشد . گوشی اندرویدی مایکروسافت از اپلیکیشن های اندرویدی این شرکت و همچنین خدماتی که مایکروسافت ارائه کرده است استفاده خواهد کرد . ولی تمام اپلیکیشن های اندرویدی مایکروسافت در حال حاضر در فروشگاه اپلیکیشن اندروید گوگل موجود می باشد .

در حال حاضر اولین نشانه های عرضه گوشی اندرویدی مایکروسافت ، با شایعه ی جدیدی که یکی از کارمندان فروشگاه مایکروسافت منتشر کرد بدست آمده است . کارمند مایکروسافت شایعه ای منتشر کرد که مایکروسافت به زودی یک گوشی اندرویدی با برند مایکروسافت ارائه خواهند داد .

البته مایکروسافت در حال حاضر گوشی های هوشمند اندرویدی دیگر تولید کنندگان را در فروشگاه خود به فروش می رساند ، به احتمال زیاد مایکروسافت با عرضه گوشی اندرویدی خود دیگر فروش گوشی های اندرویدی دیگر تولید کنندگان را در فروشگاه خود متوقف خواهد کرد . البته توجه کنید که مایکروسافت با ارائه ی گوشی اندرویدی می تواند تمام خدمات و محصولات اداری خود را به همراه گوشی اندرویدی خود به فروش برساند ، راهکاری که ممکن است مورد توجه دیگر شرکت های تجاری قرار بگیرد .

البته ، کارکنان مایکروسافت به هیچ وجه از برنامه های مخفی مایکروسافت آگاهی ندارند و اکثر این اطلاعات از طریق آموزش و پشتیبانی بدست بیاید . این اطلاعات معمولا زمانی بدست می آید که زمان ارائه محصول نزدیک است . با توجه به اطلاعات بدست آمده با گذشت زمان به زودی مشخص خواهد شد که آیا ای ن شایعات واقعیت خواهند داشت یا خیر .

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up