مایکروسافت کینکت مبتنی بر آژور را معرفی کرد

دوربین کینکت ماکروسافت مبتنی بر آژور

مایکروسافت رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ را با معرفی هلولنز ۲ آغاز کرد، اما مایکروسافت با دیگر محصول خود بازدید کنندگان این نمایشگاه را غافلگیر کرد. ردموندی ها با معرفی آژور کینکت (Azure Kinect) که یک سیستم دوربین مداربسته جدید است که از تکنولوژی تصویر برداری سه بعدی ۳D برای شرکت ها و سازمان ها و دیگر کسب و کارها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  این دستگاه در واقع یک نوع سخت افزار جانبی برای هولولنز Hololens است که برای استفاده در شرکت ها مناسب می باشد، به این ترتیب به کسب و کارها این امکان داده می شود که برای سنجش عمق و استفاده از راهکارهای Azure برای جمع آوری داده ها استفاده کنند.

قائم مقام بخش آژور مایکروسافت در معرفی این محصول گفت: آژو کینکت مایکروسافت یک دستگاه مرزی هوشمند است که نه تنها می بیند، بلکه با مشاهده مردم، محیط و اشیاء و همچنین اصوات آن ها را نیز می تواند درک کند.سطح دقتی که می توانید از این دستگاه بدست آورید بی سابقه است.

کینکت آژور

آنچه که به عنوان یک ابزار بازی مبتنی بر ژست حرکتی محیط برای ایکس باکس ۳۶۰ آغاز شد، ازآن زمان به بعد به یک ابزار فوق العاده مفید در زمینه های مختلف تبدیل شده است. بنا براین مشاهده می کنیم که مایکروسافت در تلاش است این ابزار را برای کسب و کارها توسعه دهد. آزور کینکت بر خلاف برخی از کاربری های دور از دسترس هلولونز، می تواند یک محصول سودمند و مفید باشد. برخی از شرکت ها و سازمان ها از جمله Ocuvera , Datemesh و Ava برای آزمایش این محصول اعلام آمادگی کردند.  کینکت آژور مایکروسافت از امروز با قیمت ۳۹۹ دلار برای پیش فروش آماده می شود.

منبع techcrunch

Kinect Azure, کینکت آژور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up