مایکروسافت مرورگر اج سازگار با پردازنده M1 اپل را راهی بازار می کند

اپل مک بوک

اپل پردازنده ARM خود را با مک بوک های جدید راهی بازار کرده است، که عملکرد بهتری از پردازنده های اینتل دارد و بسیاری از کارشناسان را شگفت زده کرده است. اپل ادعا می کند که پردازنده M1 دارای سریعترین هسته پردازنده سیلیکون کم مصرف می باشد و به سریعترین پردازنده گرافیکی کامپیوترهای شخصی محهز شده است. بنچمارک های اولیه نشان می دهند که ادعاهای اپل در مورد تراشه M1 درست می باشد.

اپل با عرضه مکبوک های جدید خود با پردازنده M1 باعث شده است تا دیگر شرکت های مختلف نرم افزارهای سازگار خود را با معماری ARM را راهی بازار کنند. شرکت هایی مانند گوگل و ادوبی در حال ارائه نرم افزارهای سازگار با محصولات اپل می باشند. اکنون مایکروسافت نیز اعلام کرده است که در حال کار بر روی نسخه مرورگر اج مخصوص تراشه های M1 اپل می باشد.

مک بوک های مبتنی بر پردازنده های M1 در حال حاضر به طور کامل قادر به اجرای اپلیکیشن های X86 به صورت شبیه سازی شده را دارند، اما اگرچه عملکرد این اپلیکیشن ها خوب است، اما مانند اپلیکیشن های بومی نمی باشد، به ویژه برای مرورگر کرومیوم، پس توسعه اچ برای مک بوک های جدید می تواند برای طرفداران آن جذاب باشد.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up